خبرگزاری کار ایران

کاظمی‌فرد مطرح کرد؛

آمادگی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی جهت ارائه خدمات الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۸۵

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات این آمادگی را دارد در صورتی که پیام رسان های داخلی آمادگی و توانایی لازم را داشته باشند علاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ارائه خدمات الکترونیک قضایی نیز به مردم بپردازند.

به گزارش ایلنا، محمد کاظمی فرد در نشست هم اندیشی ارائه خدمات الکترونیک قضایی از طریق پیام رسان های داخلی که با حضور مدیران عامل پیام رسان های داخلی برگزار شد اظهارکرد: مرکز آمار این آمادگی را دارد که تا پایان سال تعدادی از خدمات قضایی را علاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در پیام رسان های داخلی نیز ارائه کند و این موضوع منوط به داشتن آمادگی و توانایی از سوی پیام رسان های داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی می توانند در خدمات قضایی مانند اطلاع رسانی پرونده،در خواست گواهی سوپیشینه،نوبت دهی قضایی و خدماتی دیگر ورود پیدا کنند ،تاکید کرد: یکی از نگرانی‌های دستگاه‌های حاکمیتی موضوع حفظ حریم شخصی افراد است که پیام رسان های داخلی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

کاظمی فرد با تاکید بر اینکه پیام رسان های داخلی می توانند به موضوع تبدیل گفتار به متن با واژگان حقوقی ورود کنند،گفت: ازدیگر موضوعاتی که پیام رسان های داخلی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند دستیار هوشمند قاضی است که قضات ،وکلا و کارشناسان حقوقی رادر برمی گیرد.بانک قوانین که مجموعه ای از قوانین رادر برمی گیرد نیز از موضوعاتی است که پیام رسان های داخلی می توانند به جامعه حقوقی و قضایی ارائه دهند.

در این نشست که مدیران عامل پیام رسان های آی گپ،سروش پلاس،بله،ایتا و گپ حضور داشتند ضمن تشکر از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ایجاد چنین بسترهایی تاکید کردند تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم بکار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز