خبرگزاری کار ایران

رئیسی در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور صربستان:

ظرفیت‌های متنوعی برای گسترش روابط سودمند میان تهران و بلگراد وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۳۹

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ظرفیت‌های متنوعی برای گسترش سودمند روابط میان تهران و بلگراد وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان گفت: ظرفیت‌های متنوع موجود در دو کشور، این امکان را فراهم ساخته که تعاملات و روابط تهران و بلگراد به سطحی بسیار بالاتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه گسترش روابط دوجانبه ایران و صربستان زمینه مناسبی برای ارتقای سطح تعاملات بین‌المللی دو کشور ایجاد خواهد کرد، خطاب به رئیس‌جمهور صربستان اظهار داشت: آماده استقبال از جنابعالی در تهران هستیم و مطمئنم که گفت‌وگوها و رایزنی‌های ما در جریان این سفر نقش موثری در گسترش مناسبات فیمابین خواهد داشت.

الکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن عید فطر به رئیس‌جمهور و مردم ایران تصریح کرد: ظرفیت‌ها و فضاهای همکاری فراوان در بالاترین سطوح را با یکدیگر داریم.

وی با ابراز تمایل خود برای سفر به ایران خاطرنشان کرد: بالاترین و بهترین سطح ممکن از هیات همراهان را با خود به این سفر خواهم آورد تا بتوانیم درباره همه زمینه‌های موجود برای گسترش همکاری‌ها گفت‌وگو و رایزنی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز