خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از طرح‌های بخش انرژی و آب مسجدسلیمان، لالی و اندیکا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۴۱

نمایندگان کمیسیون انرژی روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را دستور کار دارند.

به گزارش ایلنا، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) لغایت (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

نمایندگان روز یکشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم اجرای ماده ۸۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و نیز عدم اجرای ماده ۲۳ قانون برنامه ششم توسعه را در دستور کار دارند.همچنین روز سه‌شنبه ۱۴ تا ۱۴:۳۰ طرح 'الحاق دو بند به قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی مصوب بررسی خواهد شد.

همچنین از ساعت۱۴:۳۰ تا ۱۶  درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم اجرای بند (ح) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در ساماندهی توزیع LPG بررسی می‌شود.

نمایندگان این کمیسیون روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته آتی نیز بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب در شهرستان‌های، مسجد سلیمان، لالی و اندیکا را دستور کار دارند.

همچنین کمیته نیرو کمیسیون انرژی روز یکشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ درخصوص بررسی جزئیات طرح حمایت دولت از آسیب‌دیدگان ناشی از قطع مکرر برق تشکیل جلسه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز