خبرگزاری کار ایران

زره تن لهونی در تذکر شفاهی:

قوه قضائیه مقصران کشته شدن کولبران مرز نوسود را شناسایی و محاکمه کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۵۳

نماینده مردم اورامانات در مجلس از حوادث پیش آمده در مرزها و کشته شدن کولبران در مرز نوسود انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، آرش زره تن لهونی در نشست علنی امروز( یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برخورد با کولبرها می فرمایند:مراد من از قاچاق، فلان کوله بَرِ ضعیف نیست که میرود یک چیزی را برمیدارد روی کول خودش می آورد؛...با او مبارزه هم نشود اشکالی ندارد وقتی دیدگاه رهبر ما این است چرا باید شاهد کشتن جوانان در مرزها باشیم.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فاصله کمتر از ۲ هفته ۲ جوان در مرز نوسود کشته شده اند، چه کسی می خواهد به خانواده آنها پاسخ دهد؟ این وضعیت تا کی می خواهد ادامه پیدا کند. باید کمیته ای ویژه برای بررسی این وضعیت تشکیل شود و قوه قضاییه با مسببین حوادث برخورد جدی داشته، مقصرین را شناسایی و محاکمه کند. نباید دیگر شاهد چنین حوادث تلخی باشیم.

وی بیان کرد: مجلس و دولت باید مشکلات معیشت مرزنشینان را حل کند و ما منتظر تسلیم و ابلاغ طرح و لایحه از سوی مجلس و دولت هستین البته ریشه تمام این مشکلات جوانان مناطق مرزی معیشتی و اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز