خبرگزاری کار ایران

راستینه در گفت‌وگو با ایلنا:

روز قدس نقطه عطف وحدت نهضت‌های آزادی‌بخش برای دفاع از حقوق ملت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۴۴۱

نماینده مردم شهرکرد، گفت: روز قدس یادگار امام راحل و عظیم الشأن ما، محور بیداری اسلامی و نقطه عطف وحدت نهضت‌های آزادیبخش برای دفاع از حقوق ملت‌ها است.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با فرارسیدن روز قدس و آرمان‌های نامگذاری این روز و برگزاری راهپیمایی در آن، گفت: روز قدس یادگار امام راحل و عظیم الشأن ما، محور بیداری اسلامی و نقطه عطف وحدت نهضت‌های آزادیبخش برای دفاع از حقوق ملت‌ها است. روز قدس سرآغاز یادآوری اشغالگری رژیم صهیونستی و توسعه‌طلبی و زیاده‌خواهی نظام استکبار جهانی و فرصتی است تا یک بار دیگر آرمان فلسیطین را با یکدیگر مرور کنیم.

وی افزود: این روز فرصتی است که کشورهای مسلمان برای حفظ مکتب، حقوق و منافع مشترک‌شان در کنار همدیگر در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونستی بایستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته در قالب اتحاد جبهه عبری-عربی و حرکت این جبهه به سمت ایجاد داعش به منظور اشغالگری سرزمینی از نوع تروریستی عبور کرد و خوشبختانه بیداری ملت‌ها که نشأت گرفته از همین گرامیداشت روز قدس است فرصتی شد تا توسعه داعش به شکست بیانجامد. 

وی اضافه کرد: روز قدس روزی است که ما بار دیگر در مورد مساله تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی بیشتر اندیشیده و بحث کنیم و بیش از گذشته به آن بپردازیم و اتفاقاتی که امروز در عرصه جهانی به واسطه لابی پرنفوذ صهیونیست‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف علیه حقوق بشر و ملت‌های آزادی‌خواه جهان رخ می‌دهد را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

راستینه با تاکید بر اهمیت وحدت میان کشورهای اسلامی، تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با توسعه شبکه جاسوسی خود و روش‌های مختلف به دنبال ایجاد تجزیه در کشورهای اسلامی و تفرقه در امت اسلام است و روز قدس فرصتی است تا در مقابله با اندیشه این رژیم پلید، ما کشورهای مسلمان وحدت خود را مستحکم‌تر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز