خبرگزاری کار ایران

جوادی حصار در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

مخالفت با استعفای حضرتی در جلسات غیررسمی حزب اعتماد ملی/ جلسات رسمی بعد از ماه رمضان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۸۰

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به آنکه هنوز جلسات رسمی حزب آغاز نشده اما در جلسات غیر‌رسمی تصمیم جمعی آن است که آقای حضرتی را از تصمیم استعفا منصرف کنیم.

محمدصادق جوادی‌حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین خبرها از فعالیت این حزب و استعفای الیاس حضرتی از سمت دبیرکلی آن گفت: تحولات جدیدی رخ نداده است. درباره استعفای آقای حضرتی هم با توجه به اینکه جلسات رسمی حزب تشکیل نشده، در جلسات غیررسمی نظر جمعی حزب این است که ایشان را از تصمیم خود منصرف کنیم.

وی درباره اینکه جلسات رسمی حزب چه زمانی شروع خواهد شد، گفت: با توجه به آنکه در ماه رمضان قرار داریم، آغاز جلسات رسمی به بعد از این ماه موکول شده است.

جوادی حصار درباره خروجی جلسات سیاسی حزب اعتماد ملی هم گفت: حزب جلسه‌ای درباره حضور زنان در ورزشگاه و برخورد آنان در بازی ایران با لبنان برگزار و  بیانیه‌ای صادر و موضع خود را اعلام کرد.

این فعال سیاسی همچنین درباره اینکه آیا بررسی اساسنامه حزب اعتماد ملی به سرانجام رسیده یا خیر گفت: پیشنهاد اصلاح اساسنامه مطرح شده اما زمانی اجرایی خواهد شد که در کنگره به تصویب برسد. کنگره حزب هم قرار است نیمه اول سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز