خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

پاسخ سخنگوی دستگاه قضا به ماجرای فایل صوتی فرمانده پیشین سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۵۵۸

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این فایل چیز جدیدی نبوده و سال‌ها قبل مطرح شده و قبل از انتشار مسئولان محترم سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی به این موضوع ورود کرده بودند و نسبت به شناساسی تعدادی از افراد در بنیاد تعاون اقدام شد و پیگیری جدی انجام شد و افراد دستگیر شدند و برخوردی که با افراد مذکور صورت گرفت نسبت به سایر پرونده‌ها هم قاطع‌تر و هم شدیدتر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذبیح‌الله خداییان درخصوص پرونده مرتبط با فایل منتشر شده از فرمانده سابق سپاه و روند برخوردها گفت: استحضار دارید این فایل چیز جدیدی نبوده و سال‌ها قبل مطرح شده و قبل از انتشار مسئولان محترم سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی به این موضوع ورود کرده بودند و نسبت به شناساسی تعدادی از افراد در بنیاد تعاون اقدام شد و پیگیری جدی انجام شد و افراد دستگیر شدند و برخوردی که با افراد مذکور صورت گرفت نسبت به سایر پرونده‌ها هم قاطع‌تر و هم شدیدتر بود و برخی در تمام دوران رسیدگی به پرونده بازداشت بودند و به اشد مجازات رسیدند.

وی افزود: یکی از افراد مجازات شده عیسی شریفی‌منش است که قریب به ۴ سال در دوران رسیدگی به پرونده در بازداشت بودند و حکم وی به اتهام مشارکت باندی صادر شده به ۲۰ سال حبس تعزیری و رد مال و جزای تقدی و تمام اموالی که از آن شرکت برداشت کرده بود محکوم و کلیه اموال مسترد شده است. شخص دیگر محسن سجادی نیا است که به اتهام سردستگی و مشارکت در کلاهبرداری به ۳۰ سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شد. محمود خاکپور نیز به جرم مشارکت در کلاهبرداری به ۵.۵ سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شد.  مسعود مقدادی نیز به ۲ سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شده است. بنابراین برخوردی که سازمان قضایی نیروهای مسلح با مرتکبان جرایم داشتند، قاطع و شدید بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز