خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد؛

دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با خاتمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۹۴۱

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: این انجمن ظهر روز یکشنبه به دیدار سیدمحمد خاتمی رفته و درباره انتخابات، تصمیم به بازنگری در جبهه اصلاحات و دانشگاه‌ها به بحث و گفت‌و‌گو پرداخته‌اند.

علی محمد حاضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین فعالیت و اقدامات این انجمن گفت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در حال تدارک برای برگزاری مجمع عمومی دو سالانه است که روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.  در جلسه کنگره، انتخابات شورای مرکزی برگزار خواهد شد.

حاضری تصریح کرد: بخشی از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی انجمن روز‌ گذشته بعد از ظهر با آقای خاتمی دیدار داشتیم و از ایشان درخواست کردیم تا برای جلسه کنگره انجمن پیامی داشته باشند. همچنین روز چهارشنبه یک روز قبل از برگزاری جلسه کنگره، در دفتر سیاسی انجمن با حضور آقایان شکوری راد سخنگوی جبهه اصلاحات و مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب رویکردهای مختلف جریان اصلاح طلبی که نسبت به شرایط روز است را بررسی می‌کنیم.

او درباره جزئیات دیدار با آقای خاتمی گفت:‌ در این دیدار، درباره شرایط کشور به ویژه بعد از انتخابات اخیر که جامعه نسبت به روندهای مهندسی شده انتخابات واکنش منفی دارد، لزوم تصمیم بر بازنگری در جبهه اصلاحات برای استراتژی‌های انتخابات و همچنین مسائل دانشگاه‌ها که به نحوی تلاش می‌شود تا فضای نقد و گفتگو بسته شود و همچنین اساتیدی که در چارچوب نگرش‌های شفارش شده فکر نمی‌کنند، بحث و گفتگو شد.

وی همچنین درباره نظر آقای خاتمی در خصوص تحولات روز گفت: ایشان قرار است در پیامی که روز پنج‌شنبه به انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها می‌دهند این موارد را منعکس کنند و احتمال دارد به کارها و تلاش‌ها و فکرهای جدی که در این مدت به نقد و بررسی گذاشته است هم اشاره داشته باشند.

حاضری درباره برنامه آینده انجمن هم گفت:‌ قرار است بعد از انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید و تصویب استراتژی‌ها در جلسه مجمع  عمومی، شورای مرکزی به هر ترتیب آن‌ها را پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز