خبرگزاری کار ایران

بهادری‌جهرمی:

حل برخی مشکلات نیازمند همکاری بین‌نهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۵۰

سخنگوی دولت گفت: رصد برخی مشکلات و انتقال آن به جلسات تصمیم‌ساز و پیگیری حل آن‌ها، ممکن است نیازمند همکاری بین‌نهادی باشد که جلسات مشترک کاری با سایر قوا و شورای نگهبان، این نتیجه مفید را در پی دارد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«از همکارانم در دو قوه دیگر و شورای نگهبان دعوت کردم تا در موضوعات کاری باهم همفکری داشته باشیم. آقای سیدنظام‌الدین موسوی از مجلس شورای اسلامی، آقای ذبیح‌الله خداییان از قوه قضائیه و آقای هادی طحان نظیف از شورای نگهبان دعوت من را پذیرفتند و امروز ساعاتی را به گفت‌وگو و تبادل‌نظر نشستیم.

معتقدم ظرفیت اطلاع‌رسانی دوسویه و سخنگویی مبتنی‌بر حقیقت، رکن اصلی در شفافیت و بهبود عملکرد نهادها است و این مهم با هم‌افزایی جمعی، بهتر، بیشتر و زودتر میسر می‌شود.

 رصد برخی مشکلات و انتقال آن به جلسات تصمیم‌ساز از یک‌سو و پیگیری حل آن‌ها از سوی دیگر، ممکن است نیازمند همکاری بین‌نهادی باشد. جلسات مشترک کاری با سایر قوا و شورای نگهبان، این نتیجه مفید را هم در پی خواهد داشت.

در اختیار گذاردن تجارب مشترک کاری و ارائه راه‌کارهای به دست آمده از روش‌های مدیریتی شخصی برای حل گره‌های اجرایی - تقنینی - قضایی، از دیگر محاسن جلسه امروز بود که بناست ان‌شاءالله ادامه‌دار باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز