خبرگزاری کار ایران

۱۱ چهره سرشناسی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی رفتند چه کسانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۵۸

بر اساس حکم امروز رهبر انقلاب ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.

طبق حکم صادر شده از سوی رهبر انقلاب علاوه بر روسای قوا و شخصیت‌های حقوقی این شورا برخی از چهره‌های جدید جایگزین برخی از چهره‌های سرشناس حقیقی این شورا شدند.

بر این اساس ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید و ایمان افتخاری، امیرحسین بانکی‌پور فرد، عادل پیغامی، حسین ساعی، ابراهیم سوزنچی، مرتضی میرباقری و احمد واعظی به عنوان چهره‌های جدید جایگزین آنها شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز