خبرگزاری کار ایران

رضایی کوچی در گفت‌گو با ایلنا:

هیچ بحثی درخصوص تغییر وزیر راه و شهرسازی مطرح نیست/ کارها به کندی پیش می‌رود/ با این روال ساخت یک میلیون واحد در سال تحقق‌پذیر نیست/ شرط ثبت‌نام مجردهای بالای ۱۸ سال در طرح تامین مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۹۵۲

رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: در مجموع مسئولان در سطح استان‌ها و وزارتخانه درحال کار و فعالیت هستند اما روال کار هنوز مطلوب و آن چیزی که انتظار داریم نیست؛ با این شکل و روال فعلی یک میلیون واحد ساخته نمی‌شود.

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص برخی شائبه‌ها و شایعات پیرامون بیماری رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و احتمال تغییر وی، گفت: آقای قاسمی مشکلی ندارد و دارد کار خود را انجام می‌دهد، بیماری ایشان هم قابل کنترل است و بحثی درخصوص تغییر ایشان مطرح نیست.

نماینده جهرم در مجلس یازدهم درخصوص روند فعالیت و اجرایی قانون جهش تولید و تامین مسکن، اظهار داشت: روال پیش‌برد کارها براساس آن سرعتی که ما انتظار داریم نیست، اکنون ۸ ماه از سال گذشته و انتظار داریم که کارها سرعت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اکنون کارها در بحث تعریف زمین، احصاء زمین، الحاق به شهرها، تغییر کاربری‌ها و جلساتی که با وزارت صمت برای مصالح داشتند، انجام شده و در حال انجام است؛ منتها یک جلسه شورای عالی مسکن تشکیل شد و قرار بود که ۱۰ روز بعد جلسه دوم تشکیل شود که نشد و اکنون تاخیر به وجود آمده است و از آقای رئیس‌جمهور انتظار داریم که هرچه زودتر این جلسه تشکیل شود.

رضایی کوچی در ادامه بیان کرد: در جلسه اول به دلیل ناهماهنگی‌ها نتوانستند به خوبی تصمیم بگیرند و اکنون نیاز است جلسه دوم برای تصمیم‌گیری بهتر و هماهنگی‌ها برگزار شود که بانک‌ها پای کار بیایند، همچنین هماهنگی با وزارت اقتصاد و وزارت صمت نیاز است.

وی افزود: در مجموع مسئولان در سطح استان‌ها و وزارتخانه در حال کار و فعالیت هستند اما روال کار هنوز مطلوب و آن چیزی که انتظار داریم، نیست؛ با این شکل و روال فعلی یک میلیون واحد در سال ساخته نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درخصوص ثبت‌نام افراد مجلس بالای ۱۸ در این طرح، گفت: همه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند مشروط به اینکه تا زمان آماده شدن و در زمان تحویل گرفتن واحد، متاهل باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز