خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

امکان قرار گرفتن سازمان زندان‌ها ذیل وزارت دادگستری نیست/ ان‌شاالله دیگر مشکلی در زندان‌ها پیش نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۹۰

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه امکان قرار گرفتن سازمان زندان‌ها ذیل وزارت دادگستری نیست، تاکید کرد: با مدیریت‌هایی که اکنون وجود دارد کارها به خوبی پیش می‌رود و انشاالله که دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی مجلس درباره لزوم قرار گرفتن سازمان زندان‌ها ذیل وزارت دادگستری برای نظارت بیشتر مجلس و دولت اظهار داشت: این مسئله را عملی نمی‌دانم چراکه این موضوع از اختیارات قوه قضائیه و ریاست آن است و کسی نمی‌تواند در آن ورود پیدا کند، اگر هم مجلس بخواهد به آن ورود پیدا کند، مغایرت با قانون اساسی پیدا می‌کند.

وی در مورد تصویب قوانین برای انجام چنین کاری گفت: مجموعه پیشگیری و مجازات، حبس و تحمل مجازات در اختیار و جز بند‌های اصولی مربوط به قوه قضائیه است. 

نماینده مجلس یازدهم درباره بازدید نکردن کمیسیون قضایی مجلس از زندان‌ها از زمان تشکیل مجلس یازدهم نیز با بیان اینکه مجموعه کمیسیون نرفته اما برخی از اعضا رفته‌اند درباره تکرار نشدن اتفاقات ناگوار در زندان‌ها گفت: با مدیریت‌هایی که اکنون وجود دارد کارها به خوبی پیش می‌رود و انشالله که دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز