خبرگزاری کار ایران

ناصری‌نژاد در صحن علنی مجلس:

چیزی که به عنوان آب شرب تحویل مردم شادگان می‌شود، فاضلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۸۲

نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به وضعیت آب شرب و فاضلاب شادگان، با انتقاد از اینکه این موضوع تبدیل به تراژدی ناتمامی شده است، گفت: نمی‌توان به آب شرب شادگان، آب شرب گفت زیرا آبی که به شادگان به عنوان آب شرب تحویل داده می‌شود فاضلاب است.

به گزارش ایلنا، مجید ناصری نژاد در صحن علنی امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه مجلس در تذکری به وزیر نیرو در رابطه با وضعیت آب شرب و فاضلاب شادگان، با انتقاد از اینکه این موضوع تبدیل به تراژدی ناتمامی شده است، گفت: نمی‌توان به آب شرب شادگان، آب شرب گفت زیرا آبی که به شادگان به عنوان آب شرب تحویل داده می‌شود فاضلاب است. 

وی  ادامه داد: رئیس محیط زیست خوزستان اعلام کرده که حداقل روزانه هزار و دویست مترمکعب فاضلاب خانگی شهر اهواز در رود کارون تخلیه می‌شود و این آب مستقیم پس از اهواز وارد شادگان می‌شود؛ مردم تابستان را با سختی سپری کردند و وضعیت آب شرب به هیچ وجه قابل تحمل نیست و هیچ مسئولیتی نباید در این رابطه سکوت کند. 

نماینده مردم شادگان در مجلس  تصریح کرد: مردم با انواع بیماری‌های داخلی و پوستی مواجه هستند؛ این موضوع چه زمانی حل خواهد شد؟ اعتباراتی در این رابطه داده شد اما در شادگان هیچ اثری از آن ندیدیم و متاسفانه کارگران آبفا حداقل ۵.۷ ماه و تا یک سال حقوق نگرفتند و در این رابطه نیاز است وزارت نیرو و مسئولان مربوطه توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز