خبرگزاری کار ایران

محمدی تذکر شفاهی:

سیل اخیر استان کرمان ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۶۶

نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه با اشاره به خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و منازل مسکونی بافت آمده گفت: کارشناسان خسارات اولیه را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، صمدالله محمدی در صحن علنی امروز سه شنبه پنجم مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در حادثه سیل اخیر در شهرستان‌های بافت و رابر و ارزوئیه خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و منازل مسکونی وارد شده و براساس نظر کارشناسان خسارات اولیه بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است. 

نماینده بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس یازدهم خطاب به هیات رئیسه تصریح کرد: انتظار داریم دستور فرمایید هر چه سریعتر اعتبارات ستاد بحران به استان کرمان اختصاص یابد تا مردم با پیگیری‌های دلسوزانه مدیران اجرایی و حمایت مجدانه مجلس، شاهد پایان روزهای سخت باشند. 

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه تلخ ۵ نفر از یک خانواده درگذشتند که بار دیگر این ضایعه دردناک را به مردم حوزه انتخابیه‌ام تسلیت می‌گویم. 

محمدی از تلاش‌های بی‌وقفه تمام مدیران امدادی، اجرایی، بسیجی و مردمی استان و شهرستان به ویژه از بازدید میدانی و همدردی نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، نماینده خبرگان و نمایندگان استان کرمان تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز