خبرگزاری کار ایران

بازدید ۵ ساعته رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۹۸

همزمان با عید سعید قربان، رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بازدید از این مرکز با جمعی از زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، همزمان با روز عید سعید قربان محمدمهدی حاج محمدی با حضور در ندامتگاه تهران بزرگ با مددجویان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید که به مدت ۵ ساعت به طول انجامید با حضور در زندان شماره ۳ تشخیص و پذیرش(قرنطینه) با تمامی مددجویان دیدار و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

حاج محمدی در این دیدارها ضمن تاکید بر رفع فوری مشکلات مربوط به آب و برق ندامتگاه و  بهینه سازی سیستم های سرمایشی و همچنین فضاسازی محوطه بیرونی ندامتگاه گفت: تامین نیازهای ضروری و استاندارد برای اسکان مطلوب زندانیان و ارائه خدمات مورد نیاز آنان ماموریت زندانبانی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه زندان حتی اگر گلستان هم باشد بهرحال زندان است گفت: زندان صرفاً برای تحدید آزادی فرد مجرم است و نباید مجازات دیگری به وی و یا خانواده وی تحمیل شود.
حاج محمدی در ادامه در زندان شماره ۴ این ندامتگاه حضور یافت و با مددجویان اندرزگاه‌های این زندان نیز دیدار و گفتگو کرد.

حاج محمدی در دیدار و گفتگو با دندانپزشکان جهادی که جهت ارائه خدمات دندانپزشکی در این زندان حضور داشتند گفت: خدمت شما در راستای تکمیل زنجیره اصلاح و تربیت است و قدردان تلاش‌ها زحمات  شما هستیم و بدانید مراقبت و حفظ سلامت زندانیان پیش نیاز اصلاح رفتار آنهاست.

رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در جمع کارکنان این مرکز نیز اظهار داشت: امروز برای تبریک عید و قدردانی از زحمات شما که برای اصلاح و تربیت افراد آسیب دیده  به طور شبانه روزی تلاش می‌کنید به این مرکز آمدم تا در روز پربرکت عید بزرگ اسلامی در کنار شما عزیزان باشم.
شایان ذکر است این بازدید از ساعت ۱۴:۳۰ شروع و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز