خبرگزاری کار ایران

در جریان بازدید از حاشیه رودخانه نیسان؛

رضایی با جمعی از مردم هویزه گفت‌وگو کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۷۷

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید میدانی از مناطق حاشیه رودخانه نیسان در شهرستان هویزه، با کشاورزان، دامداران و اهالی این بخش از خوزستان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی صبح سه شنبه ۲۹تیرماه در گفتگو با مردم شهرستان هویزه، مشکلات کم آبی برای شلتوک کاران و گاومیش داران حاشیه رود نیسان را بررسی کرد.

رضایی در این بازدید خطاب به مردم گفت: اطلاع رسانی از تصمیم ها در مورد وضعیت آب و نیز برگزاری نشست های توجیهی و ترویجی با کشاورزان و دامداران، حق شما مردم تلاشگر است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همانطور که شما مردم می گویید، اگر دولت تغییر در خروجی آب سدها را به مردم اطلاع می داد، شلتوک کاران، در مورد کاشت آن تصمیم می گرفتند و متحمل ضرر و زیان نمی شدند و دولت باید پاسخگوی ضرر و زیان های ناشی از سو مدیریت آب در استان خوزستان باشد.

در این بازدید میدانی، کشاورزان منطقه هویزه و رود نیسان از دبیر مجع تشخیص مصلحت نظام خواستند تا پیام و درخواست های آنان را در اهواز و تهران منعکس کند و به مردم ایران بگویند که اهالی خوزستان گله مند هستند و معترض اما اعتراض آنها را به حساب همصدایی با عناصر دشمن ننویسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز