خبرگزاری کار ایران

سروری در نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب:

وظایف شوراهای اسلامی شهر در دوره جدید بسیار سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۸۹

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: باید تمام توان خود را برای کمک به شوراها به کار گیریم تا با کمک هم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و اعتماد سلب شده را دوباره به جامعه برگردانیم.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری در نشست وبیناری شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با تشریح برخی اقدامات انجام شده جهت تکمیل و تقویت سازمان و تشکیلات شورای ائتلاف و نقش آن در انتخابات 28 خرداد، برلزوم ایجاد و استمرار رابطه با مسئولان استانی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته درگذشته، مردم با مشکلات فراوانی روبرو هستند، وظایف شورهای اسلامی شهر روستا در دوره جدید را بسیار سنگین و دشوار برشمرد و گفت: به مسئولان شورای ائتلاف در استانها و شهرستانها توصیه می‌کنم تمام توان خود را برای کمک به شوراها به کار گیرند تا با کمک هم بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و اعتماد سلب شده را دوباره به جامعه برگردانیم.

وی افزود:ایجاد ارتباط منسجم با منتخبین شورای شهرها در کلیه سطوح، به ویژه در شهرهایی که کاندیداهای مورد حمایت و مورد تایید شورای ائتلاف توفیق خدمت گزاری به مردم را به دست آورده اند، درخواست دیگر ما از مسئولان شوراهای ائتلاف استانها و شهرستانها است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و منتخب مردم تهران شورای اسلامی شهر تهران در بخش پایانی سخنان خود، ارائه گزارش کلی از اقدامات منتخبین تهران در شورای شهربه ویژه بیان روشهای پیش بینی شده برای انتخاب شهردار تهران،  اظهار کرد: در بحث انتخابات شهرداران کارآمد، پاکدست و خدمتگرار در کلیه شهرها به ویژه شهرهای مراکز استان، به هر نحوی که می توانند به منتخبین شورا کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز