خبرگزاری کار ایران

متفکرآزاد قرائت کرد؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۶۳

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر کیومرث سرمدی به همراه ۳۱ نماینده به وزیر امور خارجه؛ ضرورت رعایت امانت و صداقت در دیپلماسی درخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تذکر وی و ۴۰ نماینده دیگر به وزیر صمت درخصوص علت افزایش قیمت خودرو علی رغم ثبات نسبی قیمت کالاها

- تذکر محمدنقی نقدعلی و ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص لزوم رسیدگی به قطع شدن بیمه خادمان مساجد، تذکر وی و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص لزوم بازنگری در عدم تعلق سختی کار به همسران و فرزندان کارفرماها در مشاغل سنتی، تذکر وی و ۴۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص ضرورت شفاف سازی درخصوص نحوه انتخاب برگزیدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

- تذکر علیرضا ورناصری به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت تسریع توسعه در شبکه فاضلاب شهری با توجه به توزیع نامتعادل بارش و خشکسالی در کشور

- تذکر علی اکبر علی زاده نماینده دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم تسریع در حل مسئله ثبت نام معلمان طرح امین جهت شرکت در آزمون استخدامی

- تذکر ابراهیم رضایی به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت درخصوص لزوم مدیریت خطر کمبود و افزایش قیمت مرغ

- تذکر سید سلمان ذاکر به وزرای جهاد کشاورزی، راه و نیرو درخصوص لزوم تبدیل وضعیت استخدام کارشناسان ذبح شرعی، کارشناسان فرهنگی و مسائل دفاتر در جهاد کشاورزی ها و ادارات تابعه و ضرورت راه اندازی ادارات کل راه آهن در آذربایجان غربی و ضرورت تامین آب شرب منطقه انزلی شمالی و جنوبی بخصوص روستاهای بزرگ گل تپه و کهریز

- تذکر غلامحسین کرمی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم اتخاذ تدابیر مناسب درخصوص خرمایی که روی دست نخل داران مانده، لزوم رسیدگی به کمبود شدید مرغ در استان بوشهر علی رغم تولید متناسب با نیاز استان و اینکه چرا شهرک های کشاورزی به ویژه شهرک های گلخانه ای شهرستان دشتی رها شده و در مورد آنان اقدام موثری به عمل نمی آید

- تذکر حسین میرزایی به همراه ۶۱ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم ایجاد شرایط مطلوب جهت حفظ سلامت دانش آموزان در مکان های برگزاری امتحانات

- تذکر محمد کعب عمیر به رئیس جمهور و وزیر نیرو درخصوص دلایل کاهش حقابه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بعد از خلع ید و ابطال قرارداد واگذاری توسط وزارت نیرو

- تذکر فاطمه رحمانی به رئیس جمهور درخصوص علت افزایش قیمت کالاهای اساسی و عدم مدیریت اوضاع در روزهای باقی مانده دولت

- تذکر بهزاد رحیمی به وزیر صمت درباره لزوم بازنگری در افزایش قیمت ۳۰ درصدی روغن خوراکی

- تذکر جلال محمودزاده به همراه جلیل رحیمی جهان آبادی به رئیس جمهور و وزیر کشور درخصوص ضرورت برخورد با عوامل تیراندازی به مادر و کودک بلوچ در شهرستان ایرانشهر

- تذکر محمد باقری به وزیر نیرو درخصوص لزوم رسیدگی به کمبود شدید آب کشاورزی و آشامیدنی در شهرستان بناب

- تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک و ۵۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ درباره لزوم تسریع در عقد قرارداد و پرداخت حقوق معوقه معلمین خرید خدمت خدمات آموزشی.

- تذکر حسین نوش آبادی نماینده ورامین و پیشوا به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره علت اجرایی نشدن طرح مصوب آزادراه تهران- پیشوا

- تذکر حسین امامی راد نماینده چناران و طرقبه و ۵۵ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت کم توجهی به بخش سختکوش به عنوان تولیدکنندگان کم توقع

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و ۴۵ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ درباره لزوم توجه و رفع مشکل بیمه قشر عظیمی از زنبورداران و به وزیر صنعت؛ درباره لزوم تامین مستمر نهاده شکر زنبورداران و به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم اجرای قانون به کارگیری معلولین در ادارات.

- تذکر بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه به وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره ضرورت اطلاع رسانی و شفافیت در خصوص نحوه انتخابات هیات مدیره شرکت های سهام عدالت.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و ۴۶ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تامین نهاده های دامی و توزیع نهاده های وارد شده با ارز دولتی بین دامداران.

- تذکر محمد علیپور نماینده ماکو، چالدران، پلدشت و شوط به وزیر نیرو؛ درباره لزوم احداث و تکمیل سد در دست احداث شهرستان پلدشت و آذربایجان غربی.

- تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره ضرورت حضور شورایعالی شهرداری و معماری در استان آذربایجان برای حل مشکل ۳۰۰ هزار نفر در شهر ارومیه، همچنین تذکر این نماینده به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در راه اندازی تله کابین ارومیه و جابه جایی سایت زباله.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر بهداشت و وزیر نیرو؛ لزوم توجه به مشکلات مردم حاشیه رودخانه های گوهر رود و زرجوب و به وزیر نیرو و وزیر کشور؛ لزوم رسیدگی به وضع آب آشامیدنی و مشکلات مردم منطقه محروم سیاه اسطلخ رشت، چرا به مشکلات سایت زباله سراوان رسیدگی نشده است، همچنین لزوم توجه به توسعه بیشتر منطقه خمام.

- تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان و ۴۷ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای نفت و نیرو؛ در خصوص لزوم اجرا و ابلاغ بند ی تبصره ۱۵ قانون بودجه در خصوص توسعه سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر.

- تذکر محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد و کلات به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی؛ درباره لزوم شفاف سازی و تعیین خط مشی های کلی نظام اقتصاد در خصوص رمز ارزها.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر راه و شهرسازی؛ درباره اینکه چرا بنیاد مسکن در دریافت عوارض به قانون توجه نمی کند.

- تذکر محمدکعب عمیر نماینده شوش به رئیس جمهور و وزرای نیرو و گردشگری؛ درباره احداث جاده حرم تا حرم از حرم دانیال نبی تا حرم حضرت علی (ع) و توسعه شبکه فاضلاب شهرستان شوش و اینکه چرا از ظرفیت های تاریخی شهرستان شوش با آثار تاریخی ثبت شده و مجسمه های فراوان به خوبی استفاده نمی شود.

- تذکر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به وزیر نیرو: لزوم تسریع در حل مشکل دسترسی برق شهرستان های شوش و کرخه در حوزه انتقال قبل از شروع فصل  گرما. همچنین تذکر به وزیر میراث فرهنگی: لزوم توجه و رسیدگی به مشکلات زیرساختی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شوش.

- تذکر اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان به همراه  ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در رسیدگی به برق صنعتی این حوزه انتخابیه.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حوزه‌های امتحانات نهایی دانش آموزان.

- تذکر حسین حق وردی نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تجهیز تنها بیمارستان در حال احداث شهرستان ۴۰۰ هزار نفری ملارد. همچنین تذکر به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم بازنگری در هزینه بالای فروش انشعاب فاضلاب در شهرستان‌های غرب استان تهران و دریافت هزینه دفع فاضلاب از مردم در حالی که فاضلاب هنوز وارد شبکه نشده است. همچنین تذکر به همراهه ۲۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان: لزوم تسریع در تکمیل تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار پس از گذشت ۳۵ سال.

- تذکر روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت رسیدگی به مطالبات معوقه کارگران معدن کرومیت فاریاب و لزوم شفاف سازی در خصوص عملکرد این معدن.

- تذکر قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد به وزرای ورزش و جوانان و اقتصاد: لزوم تسریع در تکمیل سالن‌ها و زمین‌های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری و بازنگری در تعطیلی شعبه میان‌کوه به بهانه عدم سوددهی.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر به همراغه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به مشکل قطعی سریع تلفن‌های ثابت با بدهی اندک. همچنین تذکر به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رفع موانع اشتغال و ادامه تحصیل کارشناسان رشته علوم آزمایشگاهی و دامپزشکی.

- تذکر حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم برنامه‌ریزی برای کنترل قیمت مرغ مصرفی مردم با توجه به کاهش شدید جوجه‌ریزی در اردیبهشت.

- تذکر محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: چرا وزارت بهداشت علیرغم نهی رهبر انقلاب اقدام به واردات واکسن آسترازینکا شرکت انگلیسی – سوئدی کرده است.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تحویل بنادر از سازمان شیلات به سازمان بنادر و دریانوردی. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم سمپاشی برای حفظ نباتات در استان گیلان با توجه به گسترش آفات ملخ در شهرستان رودبار. همچنین تذکر به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم رسیدگی در تسریع در تصویب حق مسکن کارگران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز