خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای:

در دوره جنگ اقتصادی باید متناسب با شرایط جنگ پیش رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۱۲

معاون اول قوه قضائیه گفت: چند سالی است که می‌گویند اقتصاد ما مریض است و طبیب باید ابتدا تشخصی دهد که درد او چیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست با فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و کارآفرینان که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی باید متناسب با جنگ پیش رفت بنابراین اهمیت اقتصاد و تولید در این زمان واضح است. 

وی ادامه داد: امروز بحث اقتصاد و تولید اهمیت بسزایی دارد و بیش از هر فردی مقام معظم رهبری به این موضوع توجه دارند و طی سال‌های اخیر با رهنمودهایشان به موضوع اقتصاد اشاره داشتند و ایشان با اشراف خود به مسائل جهان می‌گویند که مسئله اقتصاد اولویت ویژه‌ای دارد. 

معاون اول قوه قضائیه گفت: چند سالی است که می‌گویند اقتصاد ما مریض است و طبیب باید ابتدا تشخصی دهد که درد او چیست اگر نتواند درد را تشخیص دهد داروی مناسب را هم نمی‌تواند تجویز کند. 

وی با بیان اینکه اولویت‌ها باید شناسایی شود گفت: باید داروی اقتصاد بیمار را شناسایی کرد. منتخب مردم در انتخابات در طول سالیان گذشته چندین مرتبه به موضوع اقتصاد اشاره کردند. 

معاون اول قوه قضاییه گفت: باید به کارشناسی سامان داد و دستمزد‌ها و تعداد آن شفاف شود. این مسئله از مسائل مهم و مشکل است و برخی از مفاسد بزرگ در همین مسئله است و خیلی از پرونده‌های فساد ریشه در همین کارشناسی‌ها دارد. 

محسنی اژه‌ای خطاب به تولیدکنندگان، گفت: قوه قضاییه صد در صد حامی شماست. اگر کسی چوب لای چرخ تولید می‌گذارد، برای اینکه امنیت اقتصادی ایجاد شود، بگویید. 

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی و تولیدی، تصریح کرد: بسیاری از اختلافاتی که در حوزه اقتصادی و تولیدی میان فعالان این عرصه و بنگاه‌ها و بانک‌ها ایجاد می‌شود با یک تفاهم قابل حل است. 

وی ادامه داد :قضات ما نیز این آمادگی را دارند که در رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی و تولیدی، علاوه بر رعایت مُرّ قانون، شرایط حاکم بر مسائل اقتصادی کشور را نیز بسنجند و بر این اساس حکم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز