خبرگزاری کار ایران

زاکانی در جمع خبرنگاران:

مشت غارت‌کنندگان را باز خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۲۶

علیرضا زاکانی در بدو ورود برای شرکت در مناظره سوم انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اطلاعات در دسترس من، عینی و کارشناسانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی پیش از شروع مناظره سوم در جمع خبرنگاران درباره منابع اطلاعاتی خود توضیح داد: من اطلاعاتم را به واسطه عنوان شغلی خود به دست می‌آورم. گزارش‌های تخصصی متعددی به دست من می‌رسد که از آن استفاده می‌کنم. همچنین به واسطه حضور در جامعه، اطلاعاتی را از مردم به دست می‌آورم. روزهای پنج‌شنبه و جمعه در میان مردم کوچه و بازار حضور می‌یابم و پای صحبت آنها می‌نشینم. بنابراین بخشی از اطلاعات من کارشناسی و بخشی از آن عینی است.

وی ادامه داد: اگر مردم حضور نداشتند ما هم به عنوان مسئولان در اینجا حاضر نبودیم. بسیار ناجوان‌مردانه است که سخن از مردم به زبان بیاوریم اما آنها را راهزنی کنیم. برخی با استفاده از نام زنان، ایثارگران، بازنشستگان، اقلیت‌های مذهبی و اقوام به دنبال رای هستند.

این کاندیدا افزود:  امروز رقابت میان غارت‌کنندگان و غارت‌شوندگان است. ما جان خود را در کف دست گرفتیم و از میهن دفاع کردیم. من با تمام وجود در مقابل غارت‌کنندگان ملت خواهم ایستاد. من بر خود واجب می‌دانم تا با منطق در مقابل این افراد بایستم و صدای غارت‌شوندگان باشم. من مشت غارت‌کنندگان را باز خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز