خبرگزاری کار ایران

همتی در جمع خبرنگاران:

امیدوارم در این انتخابات فاصله مسئولان با مردم به حداقل برسد/ رئیس‌جمهور باید منتخب اکثریت باشد نه اقلیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۳۸

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارتباط ما با مردم کمی سست شده است، این مسئله بسیار مهمی است و امیدوارم در این انتخابات این فاصله به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محوطه جام جم پیش از شروع سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شما برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه‌های مردم چه راهی را در پیش می‌گیرید در بین مردم حاضر می‌شوید یا به گزارشات مکتوب اکتفا می‌کنید، گفت: باید تاکید کنم قبل از اینکه بپرسیم رییس جمهور چگونه رفتار می‌کند باید بپرسیم رییس‌جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد نه منتخب اقلیت مردم.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور نباید منتخب اقلیت مردم باشد. اگر رییس‌جمهور را اکثریت مردم انتخاب کنند تعاملش با مردم بهتر خواهد بود. مسلم است که رییس‌جمهور باید در دل مردم باشد و درد آنها را بفهمد و زندگی آن‌ها را ببیند و دغدغه‌هایشان را بشناسد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: معنا ندارد رییس‌جمهور در اتاق شیشه‌ای باشد و از طریق اطرافیان به او گزارش شود. من فکر می‌کنم باید یک نگاهی دیگر داشت و باید به ارتباط مردم و رفتار مردم با حاکمیت فکر کنیم.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با مردم کمی سست شده است، تصریح کرد: این مسئله بسیار مهمی است و امیدوارم در این انتخابات این فاصله به حداقل برسد. نکته‌ای که یکی از کاندیداها مطرح کردند و من شنیدم این است که گفتند برخی از کاندیداها از زنان، اهل سنت وجوانان صحبت می‌کنند تا رای بیاورند برای آنها شاید این موضوع تعجب‌آور است اما برای ما عجیب نیست و زندگی ما با آن‌هاست.

همتی خاطرنشان کرد: من همسرم؛ خانم سپیده شبستری را فرستادم تا از طرف من صحبت کندبقیه هم از من تقلید کردند و بچه‌هایشان را فرستادند. من هم همین را می‌خواهم. از این خوشحالم که آنها از این روش استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم ارتباط خوبی با تمام اقوام و مردم کشورمان داشته باشیم. من از جمله کسانی هستم که در بین مردم خواهم بود و مشکلات آن‌ها را خواهم شنید تا هر چه بهتر بتوانیم جمهوریت را قوی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز