خبرگزاری کار ایران

زاکانی در جمع خبرنگاران:

امیدوارم به پرسش‌های مورد نیاز جامعه پاسخ داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۳۹

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم امروز شاهد شرایطی مطلوب در مناظره باشیم و به پرسش‌های مورد نیاز جامعه پاسخ داده شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای حضور در دومین مناظره نامزد‌های انتخاباتی در جمع خبرنگاران افزود: ما فکر می‌کردیم در مناظره اول باید راجع به برنامه‌ها صحبت و موارد دقیقی را ذکر کنیم، اما متوجه شدیم که دوستان عزیز ما بنا دارند از ابتدا با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به بیراهه سوق دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز شاهد چنین شرایطی نباشیم و به وضعیت مطلوب در بررسی موضوعات و برنامه‌ها و همچنین پاسخ به پرسش‌های مورد نیاز جامعه برسیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به محور‌های اصلی مناظره امروز نامزد‌ها تصریح کرد: به مردم عزیزمان قول می‌دهم که در سال اول دولت اقدام و اصلاح ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و در دو سال اول و سال‌های پس از آن نیز کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی پولی نکشد.

 زاکانی افزود: قول می‌دهم که مسیری را دنبال کنم که ماحصل آن تأمین یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانه حمایتی برای محرومین و زوج‌های جوان باشد و همچنین علاوه بر تکالیف امکانی را فراهم کنم که مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان کالایی که اکثریت درآمد مردم را به خود اختصاص می‌دهد خارج و اطمینانی در کشور ایجاد شود.

وی گفت: قول می‌دهم به افراد جویای کار به ویژه کار اولی‌ها آموزش دهیم و نهایتاً در صورتی که برایشان کاری پیدا نشد ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به آن‌ها پرداخت کنیم.

زاکانی تصریح کرد: قول می‌دهم شرایط را به سمتی ببرم که ماحصل آن اطمینان خاطری در کشور باشد و از این جنگ و جدل‌ها و مشکلات و شرایط موجود پرهیز کنیم.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: در عرصه سیاسی نیز وعده می‌دهیم که مردم را ناظر بر خود کرده و با نهادینه سازی اعتراض آن‌ها علیه پلشتی‌ها و زشتی‌ها شرایطی فراهم آورم که اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی محقق شود.

 زاکانی افزود: وعده ما اصول ۸، ۱۰، ۲۱، ۲۷ و ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۴۳ قانون اساسی خواهد بود تا انشاءالله دست به دست یکدیگر دهیم و تحولی در کشور ایجاد کنیم؛ مشکل ما عدم اجرای قانون اساسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز