خبرگزاری کار ایران

همتی در جمع خبرنگاران:

بد اخلاقی را دوستان دیگر شروع کرده‌اند و من مجبور شدم پاسخ دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۲۵

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۲۹ بار اسم من را بردند و به من تهمت زدند، گفت: به رقیب اصلی من ۵ دقیقه جایزه‌ داده‌اند تا صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محوطه جام جم در جمع خبرنگاران گفت: من بداخلاقی را در مناظره قبلی شروع نکردم. بد اخلاقی را دوستان دیگر شروع کرده‌اند و من مجبور شدم پاسخ بدهم. ۲۹ بار اسم من را بردند و تهمت و افترا زدند اما به رقیب اصلی‌ام ۵ دقیقه جایزه داده‌اند تا صحبت کند.

وی ادامه داد: من سعی می‌کنم برنامه‌ام را ارائه دهم. فکر می‌کنم انتخابات امروز انتخاب بین بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر نیست، انتخاب امروز انتخابی است که درها را برای کنشگری شهروندان و برای نفس کشیدن جامعه باز می‌کند. من آمده‌ام اجازه دهم که این درها بسته نشود. من آمده‌ام تا گروه‌هایی که چنبره انداخته‌اند بر اقتصاد، سیاست، فرهنگ، رسانه و جامعه مشت آن‌ها را باز کنم این‌ها با مشت بسته سرمایه اجتماعی را پایین آورده‌اند. امیدواریم با صحبت‌هایی که می‌کنم نشان دهنم که دنبال شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی کنیم که روستایی عزیز نگوید ما شما را واگذار می‌کنیم به خودتان و کشورتان.

 نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت و کشور مال مردم است و می‌خواهم نشان دهم قدرت بی‌قدرتان و همان آسیب پذیر اقشار جامعه خواهند همان قدرت جامعه خواهند بود. ان‌شاءالله که مردم عزیز از این روند برای نفس کشیدن بیشتر جامعه حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز