خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

کسی که به حاشیه‌ می‌پردازد، دستش خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۰۸

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ کسی که به حاشیه‌ می‌پردازد دستش خالی است و حرفی برای گفتن ندارد، باید از ۲۰ دقیقه وقتی که داده شده نهایت استفاده را کرد که اگر این اتفاق نیفتد ظلم به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای برگزاری مناظره دوم در پاسخ به سوالی درخصوص پرهیز از بداخلاقی‌ها و تهمت زدن‌ها در جریان مناظره گفت: بنده با هدف اصلاح پا به انتخابات گذاشته‌ام کسی که هدفش اصلاح است، دست به تخریب نمی‌زنند.

وی ادامه داد: دولت بنده دولت سلام است و ما به همه مردم ایران سلام می‌کنیم، در پس هر سلامی والسلام است و باید جواب سلام داده شود، حتی اگر از سوی دشمن باشد، این یک واجب دینی است. ما آمده‌ایم تا سلام به ایران جدید به ایران پر از وحدت داشته باشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مناظره سعی خواهم کرد برنامه‌های اصلاحی و رویکردهای اصلاحی دولت سلام را عرض کنم، افزود: به دوستانی که در مناظره گذشته نیز از خط خارج شده بودند باید بگویم آنها نیز باید از حاشیه‌پردازی دست بردارند، کسی که به حاشیه‌ می‌پردازد دستش خالی است و حرفی برای گفتن ندارد، باید از ۲۰ دقیقه وقتی که داده شده نهایت استفاده را کرد که اگر این اتفاق نیفتد ظلم به مردم است.

وی تصریح کرد: سعی خواهم کرد در مناظره امروز در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی سیاسی که خیلی کار کرده‌ایم و ایده‌های مهمی در حکمرانی داریم در وقتی که دارم مطالبی را بگویم و آن‌ها را تبیین کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز