خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

میزان مشارکت مردم در انتخابات به رفتار شورای نگهبان بستگی دارد/ در مجلس سعی کردم صدای مردم باشم/ستاد انتخاباتی‌ام را تشکیل داده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۳۸

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تصور من این است که اکثریت مردم برای شرکت در انتخابات انگیزه ندارند، گفت: میزان مشارکت مردم به رفتار شورای نگهبان بستگی دارد و نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نشان می‌دهد که فضا رقابتی و آزاد است یا خیر.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ارزیابی انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: تصور من این است که هنوز یخ مردم برای انتخابات باز نشده یعنی نشانه‌های امیدواری در جامعه دیده نمی‌شود. سردی فضای انتخابات بنابر نتایج و نظرسنجی‌ها نیز وجود دارد. در مجموع میزان مشارکت مردم به رفتار شورای نگهبان بستگی دارد و نتیجه بررسی صلاحیت‌ها نشان می‌دهد که فضا رقابتی و آزاد است یا خیر.

وی افزود: نشانه‌های امیدواری و بهبود زندگی مردم از جمله به نتیجه رسیدن مذاکرات تأثیرات آن در زندگی مردم می‌تواند به عنوان یک نشانه امید باشد اما تصور من این است که خیلی از مردم برای شرکت در انتخابات انگیزه ندارند.

دبیر کل انجمن اسلامی مدریین دانشگاه‌ها در خصوص سبد رأی خود، بیان کرد: تصور من این است که بخش قابل توجهی از مردم که حقیقت‌گرا و عدالت‌گرا هستند، تمایل به رای دادن به من داشته باشند. با توجه به عملکرد گذشته که من سعی کردم در مجلس صدای مردم باشم، فکر می‌کنم می‌توان امیدوار بود که بخش قابل توجهی به من اعتماد کنند و بدنه رأی من در اقشار مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز نیز تماس‌های بسیاری با من گرفته می‌شود و برای همکاری اعلام آمادگی می‌کنند که این نشان می‌دهد اقبالی در مردم وجود دارد. 

صادقی اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند در راستای آگاهی بخشی به مردم مؤثر باشند و فضا را برای ارائه دیدگاه‌های مختلف فراهم کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های ستادی نیز گفت: ما ستاد را تشکیل دادیم و رئیس ستاد تعیین شده و تقسیم وظایف انجام شده است؛ ممکن است طی روزهای آتی این اخبار را اعلام کنیم. بیشتر از کادر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ستاد من رو تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
آناهیتا یاوری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز