خبرگزاری کار ایران

«جمعیت ایران فردا» اعلام موجودیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۷۱

«جمعیت ایران فردا» توسط جمعی از اداور تشکل‌های دانشجویی و فعالان اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای تاسیس شده با انتشار بیانیه به صورت رسمی فعالیت های خود را از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه اعلام موجودیت این تشکل آمده است:

بر این باوریم که ظهور برخی آسیب‌ها و مشکلات در جریان فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی در سالهای اخیر، موجب حاکمیت جوّ رخوت و رکود در نهادهای جمعی مشارکت سیاسی گردیده است؛ مضاف بر این، احزاب به مثابه شاکله فعالیت جمعی در حوزه سیاسی، به «باشگاه‌های قدرت» تنزیل منزلت داده‌ اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنیان‌گذاران «جمعیّت ایران فردا» جهت وصول به این مهمّ، معتقد و ملتزم به سه گفتمان کلیدی «نواندیشی و تحوّل‌خواهی» ، «تخصص‌محوری» و «جوان‌گرایی» برای فعّالیّت تشکیلاتی خود و همچنین فعالیت‌های سیاسی در سطح اجتماعی هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام‌ دوم انقلاب اسلامی و با هدف تلاش در راستای اعتلای ‌همه‌جانبه زندگی ایرانیان، جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اقدام به تاسیس «جمعیت ایران فردا» می کنند.»

اعضای این تشکل سیاسی سعید طلوعیان را به عنوان رئیس هیات موسس و دبیر کل و سلمان امیری را به عنوان سخنگوی برای یک دوره دو ساله انتخاب کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز