خبرگزاری کار ایران

جعفری بروجنی در تذکر شفاهی:

با مقامات کاهل و بی‌مسئولیت برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۱۴

نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه همه باید ملزم به اجرای قانون باشند و نباید تاوان کاهلی و بی مسئولیتی را نظام اسلامی دهد، گفت: با مسئولان کاهل و بی مسئولیت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۲۹ فروردین مجلس شورای اسلامی، امیرقلی جعفری بروجنی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا آبگیر طرح آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری به نام آب پروژه بن بروجن، تحویل داده نمی شود؟ چرا مسئولان و مدیران شما در این جهت کاهلی می کنند؟

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر کشور ادامه داد: شما دو مصوبه شورای امنیت کشور را دارید که باید در پروژه آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری تامین امنیت شود. چرا در تامین امنیت کاهلی می کنید، در حالی که حرف مردم استان این است که چه کسی باید پروژه های ملی و قانونی را تامین امنیت کند؟ اگر مصوبه وزارت کشور از مصوبات شورای امنیت کشور است، باید عملی شود، لذا شرایط کشور و شرایط استان اقتضا می کند که آرامش مردم را حفظ کنیم، زیرا قانون فصل الخطاب است و همه باید ملزم به اجرای قانون باشند و نباید تاوان کاهلی و بی مسئولیتی را نظام اسلامی دهد.

وی افزود: حرف مردم استان چهارمحال و بختیاری این است که باید امنیت پروژه های استان تامین شده تا با مسئولان کاهل و بی مسئولیت برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز