خبرگزاری کار ایران

ترقی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

روند معرفی کاندیدای حزب موتلفه به شورای وحدت/ حضور همزمان در شورای وحدت و ائتلاف در جهت یکی شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۴۸

سخنگوی حزب موتلفه اسلامی گفت: در هر دو شورا حضور داریم که بتوانیم زمینه وحدت این دو نهاد را فراهم کنیم و در حال بکارگیری همه تلاش و توان خود هستیم که این دو مجموعه با یکدیگر هم‌افزایی داشته و ادغام شوند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین اتفاقات در جریان معرفی کاندیدا از سوی حزب موتلفه اسلامی، گفت: آنچه که صحبت شده این بوده موتلفه چند نفراز افرادی که در تراز ریاست جمهوری هستند را معرفی کند تا این افراد دیدگاه‌های حزب را در بُعد حکمرانی حزبی و دولت حزبی تبلیغ کنند و بعد در صورتی که در ائتلاف به جمع‌بندی رسیدند این افراد هم آنجا مطرح شوند.

وی ادامه داد: در بیانیه فروردین ماه حزب ۵ نفر معرفی شدند نه به این عنوان که حتما نامزد هستندبه عنوان کسانی که می توانند نامزد حزب باشند و قرار است ترویج دهنده و معرفی کننده دیدگاه حکمرانی حزبی باشند. تاکنون بنده و آقای انواری در بعد تبیین این مساله فعالیت هایی داشتیم اما برای تداوم این کار(کاندیداتوری) اعلام «عدم آمادگی» کردیم؛ اما درباره آقای بادامچیان و آقای میرسلیم هنوز به آن مرحله‌ای که بحث درباره مطرح شدن و پیشنهاد دادن به شورای وحدت باشد، نرسیده است. منتها در حال تصمیم‌گیری در این زمینه هستیم و در آینده تکلیف این مساله روشن خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره حضور همزمان نماینده‌ای از این حزب در دو تشکل «شورای ائتلاف» و «شورای وحدت»، ابراز داشت: اعتقاد ما بر این است که باید این دو شورا یکی شوند و باهم وحدت داشته باشند. بر همین اساس در هر دو شورا حضور داریم که بتوانیم زمینه وحدت این دو نهاد را فراهم کنیم و در حال بکارگیری همه تلاش و توان خود هستیم که این دو مجموعه با هم‌افزایی و ادغام ظرفیت یکدیگر بتوانند نقش موثری را در جبهه نیروهای انقلاب ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز