خبرگزاری کار ایران

منصوری در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه عصر امروز جبهه اصلاحات ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۳۵

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: با هدف جلوگیری از تعارض منافع افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند باید از عضویت در جبهه انصراف دهند. طبیعی است نمایندگان احزاب باید فرد جایگزین به دبیر خانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت نام کرده باشند، طبعاً جایگزینی نخواهند داشت.

آذر منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران، اظهار کرد: جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران به ریاست بهزاد نبوی برگزار شد.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران افزود: در این جلسه پیشنهاد دبیر خانه  مبنی بر تامین منابع مالی جبهه توسط اعضا مجمع عمومی که در آیین نامه تصویب شده بود، مطرح و و مقرر شد دبیر خانه پیگیری‌های لازم را در این ارتباط به انجام رساند و‌ گزارش آن به مجمع عمومی ارائه شود.

وی بیان کرد: در ادامه جلسه پیشنهاد کمیته راهبرد و برنامه ریزی جبهه مبنی بر سازو‌کار رسیدن به کاندیدای اجماعی اصلاح طلبان مطرح و با توجه به پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر بررسی بیشتر توسط احزاب به جلسه هفته آینده مجمع عمومی موکول شد. 

منصوری ادامه داد: همچنین در این جلسه قرار شد طبق آیین نامه مصوب و با هدف جلوگیری از تعارض منافع افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند از عضویت در جبهه انصراف دهند. طبیعی است نمایندگان احزاب باید فرد جایگزین به دبیر خانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت نام کرده باشند، طبعاً جایگزینی نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز