خبرگزاری کار ایران

بازدید امیر دریادار سیاری از شرکت هواپیمایی کاسپین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۴۵

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش های مختلف شرکت هواپیمایی کاسپین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار سیاری ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان شرکت هواپیمایی کاسپین، از روند پیشرفت امور این شرکت بازدید کرد و در جریان برنامه‌های آتی آن قرار گرفت.

همچنین در این بازدید، امیر سرتیپ رضا خرم طوسی، مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گزارشی از فعالیت‌های گذشته و حال و برنامه‌های پیش روی این شرکت هواپیمایی را در راستای ارتقای خدمت رسانی به کارکنان خدوم ارتش و مردم شریف ایران اسلامی ارائه کرد.

در پایان این بازدید از تعدادی از مدیران و کارکنان نمونه شرکت هواپیمایی کاسپین تقدیر شد.

گفتنی است، شرکت هواپیمایی کاسپین که متعلق به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران است به عنوان یکی از اولین شرکت های هواپیمایی خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور در سال  ۱۳۷۱ تأسیس شد و از معدود شرکت های هواپیمایی است که دارای امکاناتی نظیر رمپ، پارکینگ ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین بوده و علاوه بر هواپیماهای خطوط پروازی خود، ۵ فروند هواپیمای بوئینگ ام.دی، ۳ فروند هواپیمای بوئینگ ۴۰۰-۷۳۷، ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۵۰۰-۷۳۷ نیز به ناوگان این شرکت افزوده شده است.

شرکت هواپیمایی کاسپین ارتش با توجه به عملکرد شرکت های هواپیمایی ایران اسلامی در پروازهای داخلی از کلیه فرودگاه ها در سال‌های اخیر، موفق به دریافت رتبه ممتاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز