خبرگزاری کار ایران

سردار کوثری در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید برای پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده احساسی برخورد کرد/ مسئولان باید زمان و نوع انتقام را مشخص کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۶۶۷

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به ترور دانشمد هسته‌ای ایران به بررسی اهداف این ترور و چگونگی برخود با آن پرداخت.

سردار "محمد اسماعیل کوثری" در گفت وگو با ایلنا درباره هدف ترور دانشمند هسته‌ای ایران،اظهار داشت: استکبار جهانی همیشه زیاده خواه است و همه چیز را برای خود می‌خواهد، از این رو اقدامات آنها تنها شامل متوقف کردن برنامه هسته‌ای نیست بلکه می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی نباشد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ادامه داد: وقتی مسئول آمریکایی به منطقه می‌آید شاید به بهانه موضوعی خاص باشد اما خواسته و برنامه نهایی آنها  ضربه زدن به نظام است چرا که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نه تنها ملت ایران را آگاه کردند بلکه ملت‌های دیگر را نیز آگاه کرد.

استاد دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود: دشمنان نظام اسلامی از این مسئله عصبانی هستند چرا که جمهوری اسلامی دستشان را در خباثت‌های بسیار جنایتکارانه که انجام می‌دادند، رو کرد. آنان هرگاه می‌خواستند منافع ملت‌ها و نظام قانونی کشورها را از بین می‌بردند و حتی  داعش را ایجاد کردند؛ اما نظام جمهوری اسلامی جلوی آنها ایستاده است. آنها از ضربات پی در پی که از ما خوردند عصبانی هستند و حتی چشم دیدن پیشرفت ما را توسط دانشمندان مستقل، با تفکر و ابتکار و خلاقیت بالا ندارند؛ لذا دست به چنین جنایت‌هایی می‌زنند.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در هدف قرار دادن دانشمندان کشورمان خاطر نشان کرد: این رفتار و اقدامات آنها به ضرر خودشان تمام می‌شود چرا که مردم دنیا می‌فهمند که منطق و استدلال آنها استفاده از زور اسلحه است و اینگونه می‌خواهند مردم را اداره کنند؛ در صورتی که مردم با آگاهی خودشان جلوی مستکبران می‌ایستند.

کوثری با تاکید بر اینکه خون شهید هیچ‌گاه به هدر نخواهد رفت، بلکه حرکت دهنده و پیشرونده است، اظهار کرد: راه شهدا به ویژه شهید فخری زاده ادامه خواهد یافت و حتماً کاری خواهد کرد که هرچه زودتر دشمنان ساقط شوند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران درباره چگونگی واکنش ایران به ترور دانشمند هسته‌ای تصریح کرد: ما نمی‌توانیم احساسی با مسئله برخورد کنیم اما هیچ موقع فراموش نخواهیم کرد. انتقام این عزیزان را خواهیم گرفت، اما زمان، مکان و نوع آن مشخص نیست و دست مسئولان است که باید آن را مشخص کنند. مردم از مسئولان می‌خواهند که حتماً ضربه شست به آن نشان داده شود، تا از کرده خودشان پشیمان شوند.

وی گفت: هرچند دانشمندان ما در بین ما نیستند اما شاگردانشان باید راه‌شان را  با اقتدار و صلابت ادامه دهند و باید از عواملی که به طور مستقیم در این ترور ناجوانمردانه دخالت داشتند و هم از کسانی که تصمیم گیرندهبوده و همچنین از عاملین اجرایی انتقام گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز