خبرگزاری کار ایران

سامانه رسا پیشرو در خدمات مشاوره روانشناسی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۷۴۱

با توجه به آمار رسمی اعلام شده بیش از ۲۱ درصد از مردم جهان و ۳۰ درصد از مردم ایران درگیر مشکلات روانشناسی هستند.

از میان افرادی که دچار این مشکلات هستند، کمتر از ۴۰ درصد آنها به روانشناس مراجعه می کنند و۶۰ درصد آنها در برابر مشاوره روانشناسی مقاومت دارند و از مراجعه به متخصصین روانشناسی امتناع می کنند.

اما دلیل این مقاومت در میان کسانی که از مشکلات روانشناسی رنج می برند چیست؟ چرا فردی که با افسردگی یا وسواس دست و پنجه نرم می کند، به فکر درمان خود نمی‌­افتد و اجازه می دهد این بیماری سال‌ها او و اطرافیانش را درگیر کند. اصلی ترین دلایل عدم مراجعه بیمار به روانشناس موارد زیر است:

  • ذهنیت اشتباه در میان مردم که هر کسی که به روانشناس مراجعه می کند، اصطلاحا دیوانه شده است.
  • هزینه بالای جلسات مشاوره روانشناسی
  • عدم برقراری ارتباط مناسب با مشاور برای بیان عمیق ترین احساسات و مشکلات شخصی
  • سختی رفت و آمد و مراجعه در ساعات مشخص شده به مطب روانشناس

مشاوره روانشناسی تلفنی چه کمکی می کند؟

  • با استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی می توانید حریم خصوصی خودتان را داشته باشید و کسی از ارتباط شما با روانشناس اطلاع نداشته باشد.
     
  • با مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید بدون رفت و آمد مشاوره دریافت کنید و در هزینه جلسات خود صرفه جویی کنید.
     
  • با جلسات روانشناسی تلفنی می توانید بدون اینکه مجبور باشید با مشاور روبرو شوید، از خودتان بگویید و کمتر احساس خجالت و ناراحتی داشته باشید.

 

خدمات روانشناسی تلفنی در سامانه رسا

رسانه سلامت ایرانیان (رسا) که به عنوان اولین بستر ارتباط تلفنی پزشک و بیمار از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز توانسته است به بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم شریف ایران خدمات خود را عرضه کند، پس از گسترش فعالیت خود در بیشتر تخصص‌های پزشکی، فعالیت خود را در زمینه مشاوره روانشناسی نیز آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از ۸۰ روانشناس و روانپزشک همکاری می کند و به هموطنان عزیزمان خدمات مشاوره روانشناسی را به صورت تلفنی ارائه می کنند.

سامانه رسا پیشرو در خدمات مشاوره روانشناسی

چرا مشاوره تلفنی با سامانه رسا؟

  1. در سامانه رسا می توانید به راحتی روانشناس مورد نظر خود را پیدا کنید و تعداد بیشماری از روانشناسان دسترسی داشته باشید.
     
  2. از آنجایی که مشاوران و روانشناسان سامانه رسا از بهترین مشاوران ایران هستند. شما می توانید با استفاده از سامانه رسا از هر کجای ایران با بهترین مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان در ارتباط باشید.
     
  3. با سامانه رسا می توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوعات و مشکلات روانشناختی خود را با مشاوران متخصص در میان بگذارید.
     
  4. با استفاده از رسا دیگر مجبور نیستید ساعت ها در رفت و آمد باشید و یا برای مشاوره با روانشناسان خوب از شهرستان به تهران یا سایر شهر های بزرگ مراجعه کنید.
     
  5. با وجود رسا دیگر لازم نیست ساعت ها در انتظار نوبت خود باشید و از روانشناسان نوبت های چند ماهه دریافت کنید.
     
  6. در سامانه رسا شما دیگر مجبور نیستید برای جلسات مشاوره هزینه زیادی پرداخت کنید و در شرایط اقتصادی فعلی کشور فشار بیشتری را متحمل شوید. شما می توانید در رسا با کمترین هزینه با روانشناسان سامانه صحبت کنید و بر اساس تعداد دقایقی که با روانشناس یا دکتر متخصص صحبت می کنید هزینه پرداخت کنید.
     
  7. با رسا می توانید نظرات کسانی که با هر مشاور و یا روانشناس مکالمه داشته اند را در صفحه هر مشاور مشاهده کنید تا در انتخاب مناسب ترین مشاور برای شما راهگشا باشد.
     
  8. با سامانه رسا شما می توانید حتی زمانی که در سفر هستید از خدمات مشاوره استفاده کنید و روند درمان خود را بخاطر سفر ناقص نکنید.
     
  9. در سامانه رسا نیاز به اینترنت و یا گوشی هوشمند نیست. پس از هر جایی و با هر تلفن همراهی می توانید از سامانه استفاده کنید و مشاوره تلفنی دریافت کنید.
     
  10. سامانه رسا امکان برقراری تماس از خارج از کشور را نیز فراهم کرده است. پس حتی اگر در ایران زندگی نمی­‌کنید می‌توانید از خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی در سامانه رسا استفاده کنید. فقط کافیست با پشتیبانی سامانه رسا به شماره ۰۲۱۷۴۴۷۱۳۰۰ تماس بگیرید تا پشتیبانی سامانه هماهنگی‌های لازم را برای تماس شما با روانشناس انجام دهد.

شما می‌توانید برای ثبت نام در سامانه رسا و استفاده از سامانه به سایت رسا مراجعه کنید و به ساده ترین شکل ممکن از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز