خبرگزاری کار ایران

تجمع کارکنان بیمارستان جلیل یاسوج در اعتراض به تاخیر در پرداخت مطالبات

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۰۹

شماری از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به وضعیت مطالبات عقب افتاده خود تجمعی را در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز شنبه (۴ مرداد ماه) شماری از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به وضعیت مطالبات عقب افتاده خود در مقابل ساختمان استانداری کهکیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری تجمع کردند.

از قرار معلوم حدود ۳۰۰ نفر در بخش خدماتی و درمانی بیمارستان جلیل یاسوج مشغول کارند که کارانه و اضافه‌کاری آنها طی ۲۰ ماه گذشته پرداخت نشده است. همچنین پاداش دوران کرونا (حدود ۵ ماه) که برای تمامی کادر درمان در کشور درنظر گرفته شده نیز به حساب آنها واریز نشده است.

سعید جاودان سیرت (رئیس بیمارستان جلیل یاسوج) گفت: تجمع صنفی امروز کارکنان بیمارستان جلیل در ارتباط با عدم پرداخت کارانه واضافه کاری وپاداش دوران کرونا کادر درمان این بیمارستان است که در دست پی گیری داریم.

وی با بیان اینکه بهتر است این موضوع از طریق رئیس حوزه پشتیبانی و توسعه و یا خود رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شود افزود:البته امروز با دفتر پرستاری استان در این باره رایزنی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز