خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر ریاست محترم جمهوری به استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید وزیر محترم صمت از کارخانه ایران ترانسفو

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۰۴

روز پنج شنبه سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن تجارت با حضور در کارخانه ایران ترانسفو از این شرکت بعنوان بزرگترین وپیشروترین تولید کننده ترانسفورماتور در کشوربازدید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در حاشیه سفر ریاست محترم جمهوری به استان زنجان، سید رسول فاطمی امین، وزیر محترم صمت از کارخانه ایران ترانسفو بازدید کرد.

در این بازدید ، ابتدا از سالن های کشش سیم وایزوله پیچی و سالنهای تولید هسته ، مونتاژ نهایی بازدید شد که توضیحات لازم توسط دکتر بهزاد ظهیری مدیر عامل این گروه صنعتی در مورد نحوه عملکرد هر واحد ارائه شد . در ادامه وزیر محترم صمت از نمایشگاه ساخت داخل و دستاوردها ومحصولاتی که برای نخستین بار در کشور توسط متخصصین و پرسنل توانمند گروه صنعتی ایران ترانسفو تولید شده است بازدید کرد.

وزیر صمت در طی این بازدید اظهار داشت : این شرکت افتخار ملی است وخوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد وباید توجه داشت کارخانه ایی که در سالهای گذشته  دارای مشکلات ناشی از واگذاری بود ؛ امروز به خوبی فعالیت می کند ،تولید در کارخانه ایران ترانسفو فراتر و بیش از نیاز داخلی است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مشکلات وموانع صادرات این شرکت بسرعت برطرف شود .

.وی همچنین با اشاره به  جلو گیری از خام فروشی بعنوان مهمترین سیاست وزارت صمت درهمه صنایع  ؛ از اقداماتی برای تولید ورق هسته توسط مجتمع های فولاد خبرداد و تاکید کرد: پیگیر اجرای طرحی هستیم که با راه اندازی آن، ورق هسته مورد نیاز ترانسفورماتورسازی تامین شود.

 بهزاد ظهیری،  مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، نیز در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام گرفته که منتج به تولید محصولات متنوعی که برای اولین بار در کشوراجرایی شده است از جمله ترانسفورماتورهای تراکشن ، ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک ، رآکتورهای خشک دیتیون، بزرگترین ترانسفورماتور سه فاز، پست ها وتابلوهای برق نیروهای تجدید پذیر را ارائه داد.

وی در ادامه  تاکید کرد: که مدیران ، متخصصان وپرسنل گروه صنعتی ایران ترانسفو بعنوان سربازان خط مقدم جبهه صنعت تمام تلاش خود را با رعایت شاخص های کیفی مطابق استاندارد های جهانی خواهد داشت و به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک رکورد جدیدی برای صادرات و‌توسعه محصول در این گروه صنعتی رقم خواهد خورد.

این مطلب آگهی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز