خبرگزاری کار ایران

کلاسهای جدید موسسه رخداد تازه اعلام شد

کد خبر : ۱۱۶۵۰۱

کلاس های موسسه مطالعاتی رخداد تازه در آبان ماه از روز شنبه یازدهم آبان آغاز خواهد شد.

ایلنا کلاس های موسسه مطالعاتی رخداد تازه در آبان ماه از روز شنبه یازدهم آبان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دکتر آبتین گلکار روزهای شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ «تاریخچه ی نمایشنامه نویسی روسیه» و سهند آقایی «کاروبار " شاعری " در ایران» و نیز محمد مهدی اردبیلی «درسگفتارهای پدیدارشناسی روح هگل» را برگزار می کنند. دکتر ناصر فکوهی نیز شنبه ها ساعت ۱۸ تا ۲۰ درباره ی «انسان شناسی شهری»، و در همین ساعت حسام سلامت درباره ی «(نو) لیبرالیسم به زبان خودش و به روایت دیگران: از هایک تا فوکو» و سروش سیدی درباره ی «هستی شناسی هایدگر» صحبت می کنند. یکشنبه ها در ساعت ۱۲ تا ۱۶ محمد چرمشیر کارگاه نمایشنامه نویسی را ارائه می کند و لیلا صادقی ساعت ۱۶ تا ۱۸ درباره ی مبانی شعرشناسی شناختی جلسه دارد. همچنین، در همین ساعت آرش حیدری و دکتر امیر نیک پی به ترتیب «مسئله ی والتر بنیامین» و «جامعه - انسان شناسی حقوق بشر» را برگزار خواهند کرد. یکشنبه ها در ساعت ۱۸ تا ۲۰ نیز دکتر حمیدرضا رحمانی زاده «آموزش نگارش علمی: خوانش کتاب نگارش علمی آدرین والورک» و مهدی یوسفی «بازخوانی نظریه ی انحطاط» را ارائه می کنند.

در روز دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ علی اصغر حداد در کلاس «ادبیات اتریشی، ادبیات آلمانی» و دکتر مهدی پارسا در کلاس «مبانی نشانه شناسی» و نیز دکتر علیرضا علوی تبار در کلاس «جریان ها و جناح های سیاسی بعد از انقلاب» به ارائه ی مباحثخود می پردازند. در ساعت ۱۸ تا ۲۰ همین روز دکتر سعید لیلاز درباره ی «اقتصاد ایران بعد از انقلاب» صحبت می کند و شیوا ارسطویی «کارگاه داستان نویسی خلاق» را برگزار می کند. روز سه شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ دکتر حسین پاینده کلاس «باختین و رمان»، عباس مخبر «مبانی اسطوره شناسی هنر» و فرهاد طاهری «دوره ی تخصصی ویرایش متون» را برگزار می کنند. در ساعت ۱۸ تا ۲۰ همین روز نیز هادی رحمانی درباره ی «تاریخ تحلیلی موسیقی غرب: موسیقی قرن بیستم» صحبت خواهد کرد.

روز چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ مهرداد پارسا «ژولیا کریستوا و فمینیسم فرانسوی» و دکتر محمد ضیمران «فلسفه ی هنر» را تدریس می کنند. همچنین، در ساعت ۱۸ تا ۲۰ همین روز محمد شمس لنگرودی درباره ی «مراتب شکل گیری شعر» و علی خدادادی درباره ی «غروب بت ها: نیچه و متافیزیک» و دکتر مصطفی مهرآیین درباره ی «جامعه شناسی عشق و ناپایداری روابط انسانی» سخن خواهند گفت. در روز پنج شنبه نیز دکتر حمید عبدالهیان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲کارگاه داستان نویسی خواهد داشت.

ترم جدید از شنبه یازدهم آبان ماه آغاز خواهد شد. علاقمندان می توانند برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱-۸۸۲۴۵۲۲۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز