خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

کسب گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (2011:ISO50001) توسط مجتمع آموزش فنون مناطق نفت‌خیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۹۰

مجتمع آموزش فنون به‌عنوان اولین مجموعه در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (ISO 50001:2011) شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرپرست مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان این خبر اظهار داشت:‌ در راستای ابلاغیه وزیر محترم نفت مبنی بر استقرار سامانه مدیریت انرژی در صنعت نفت و سیاست‌های راهبردی کلان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و در اولین گام، مجتمع آموزش فنون به‌عنوان پایلوت استقرار این سیستم در مناطق نفت‌خیز جنوب انتخاب و پس از آن مراحل ایجاد زیرساخت در راستای اخذ گواهینامه آغاز شد.

علی صفی خانی افزود: بر همین اساس طی یکسال گذشته ضمن سازماندهی نیروهای مجرب و انجام کارهای فشرده تیمی و برگزاری جلسات پیگیری در راستای رعایت الزامات این سیستم و تامین زیرساخت‌های لازم، طی ۳ مرحله ممیزی شامل دو ممیزی حضوری و یک ممیزی مجازی از سوی شرکت صادر کننده گواهینامه (CB) در نهایت این مجتمع موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (ISO 50001:2011) گردید.

وی با اشاره به اینکه جلسه اختتامیه ممیزی روز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۹ به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون محترم مدیر تولید –بهینه‌سازی انرژی در مجتمع آموزش فنون برگزار شد، گفت: بخشی از تلاش‌های صورت گرفته برای استقرار الزامات این گواهینامه در شرایط کرونایی و محدودیت‌های مربوطه انجام شد که جا دارد از تلاش‌ها و کوشش همه کارکنان تلاشگر مجتمع آموزش فنون و همکاری‌های بی‌شائبه مدیریت تولید و مهندسی ساختار و بهره‌وری تشکر و قدردانی نمایم.

سرپرست مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه دریافت این گواهینامه موفقیت بزرگی برای مجتمع آموزش فنون محسوب می‌شود، تصریح کرد: استقرار این سیستم در سازمان موجب انجام فعالیت‌های مضاعف در جهت مدیریت و بهبود مصرف انرژی بر اساس استانداردهای بین‌المللی می‌گردد و به کارایی بیشتر مصرف بهینه انرژی کمک می‌نماید.

صفی خانی با بیان اینکه مجتمع آموزش فنون ۳۷ هکتار مساحت دارد، خاطرنشان کرد: پروژه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌ها و تاسیسات این مجتمع به مساحت 45.000 اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز