خبرگزاری کار ایران

سلمان زاده در گفت وگو با ایلنا:

ردپای کیک‌های آلوده به قرص در خرمشهر / آلودگی‌ها از کارخانه نیست/ قر‌ص‌های یافت شده روانگردان یا سمی نبودند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۹۹

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مواردی از کیک های حاوی قرص در خرمشهر مشاهده شده که آلوده شدن آنها از کارخانه نبوده و بصورت ثانویه اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شکرالله سلمان زاده امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: مواردی از کیک‌های آلوده به قرص در خرمشهر مشاهده شده که خوشبختانه بر اثر استفاده از آنها مشکل خاصی برای مصرف کننده ها پیش نیامده و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: این قرص‌ها توسط سازمان غذا و دارو آزمایش و مشخص شد که حاوی داروهای روانگردان یا سمی نیستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد این آلودگی ها از کارخانه نبوده و بصورت ثانویه رخ داده است.

سلمان زاده ادامه داد: مواردی از شادگان نیز اعلام شده بود که پس از بررسی آلودگی کیک ها تایید نشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: توصیه می کنیم مردم از مغازه ها و مارک های معتبر خرید کنند و به کودکان آموزش دهند که قبل از مصرف نیز حتما بررسی کنند که به قرص آلوده نباشد، همچنین از افراد غریبه مواد خوراکی قبول نکنند؛ نمی‌توانیم  نام برند خاصی را مطرح کنیم.

وی عنوان‌کرد: پس از پیگیری‌های لازم مناطقی که کیک‌ها از آنجا خریداری شده مشخص شده، اما آلودگی در آن مکان ها مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز