خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندر ماهشهر، با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۲۹

در این جلسه دو طرف در خصوص سازوکارهای توسعه همکاری ها بر پایه ظرفیت های قانونی و توانمندی های موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در فضائی صمیمی و دوستانه و با هدف ایجاد تعامل سازنده و همکاری های بیشتر و با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط و رفع دغدغه های موجود، در محل سازمان منطقه ویژه برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این دیدار ضمن اشاره به نقش پررنگ و مهم شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان منتخب مردم در پیگیری مطالباتشان، از حضور شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر ماهشهر در سازمان، ابراز خرسندی و از خدمات و تلاش های مدیریت شهری در انجام اقدامات عمرانی، خدماتی و زیباسازی تشکر کرد.

در این جلسه، همچنین دو طرف در خصوص سازوکارهای توسعه همکاری ها بر پایه ظرفیت های قانونی و توانمندی های موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار سید امید شهیدی نیا، با تأکید بر این که شهرستان بندر ماهشهر با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری و توریستی می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ شهری در سطح منطقه و استان مطرح شود، افزود: ایجاد و توسعه مجتمع های تجاری و بازارهای مرزی، به عنوان یکی از کاربری های شهری در کنار توسعه اقتصادی برای ایجاد فرصت های شغلی و توسعه کسب و کار مؤثر و حائز اهمیت می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز