خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد:

تعطیلی مقاطع پیش دبستانی و دبستانی ۱۰ شهرستان خوزستان ۲۴ فروردین‌ماه در نوبت صبح

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۱۴۵

بنابر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقاطع پیش‌دبستانی و دبستانی ۱۰ شهرستان خوزستان فردا چهارشنبه ۲۴ فرودین‌ماه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، باتوجه به هشدارهای سطح‌ نارنجی هواشناسی استان و کشور درخصوص تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق و تاثیر آن در برخی مناطق استان از اواخر سه‌شنبه تا اواسط وقت چهارشنبه(۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه) و تایید شرایط اضطرار آلودگی هوا توسط معاونت بهداشت استان و بنابر بررسی آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی و مناطق تحت تاثیر این پدیده توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان(آیین‌نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک) تصمیمات ذیل اتخاذ و ابلاغ گردید.

فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه مهدکودک‌ها، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی ۱۰ شهرستان استان شامل دشت آزادگان، هویزه، آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین فعالیت دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های مذکور در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه مطابق روال عادی بوده و کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی، قلبی و عروقی درصورت موافقت مدیران مربوطه می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق دورکاری در تاریخ مذکور فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز