خبرگزاری کار ایران

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به خوزستان:

مردم خوزستان سزاوار ارائه بهترین خدمت‌ها هستند/تمام قوا مصمم به رفع مشکلات استان اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۷۰

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم خوزستان سزاوار ارائه بهترین خدمات هستند، گفت: همه مسئولین، رئیس جمهور،‌ مجلس، دستگاه‌ها و قوه قضاییه مصمم هستند تا مشکلات کشور بخصوص خوزستان را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز پنجشنبه ششم آبان‌ماه غلامحسین اژه‌ای در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز، اظهار کرد: خوزستان از جهات مختلف مثال زدنی بوده و خداوند عنایت کرده که در قرن‌های متمادی مدافع حریم اهل بیت، دین و ارزش های دینی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه خوزستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است، افزود: خوزستان در مقاطع مختلف به دفاع از دین و ارزش‌ها در مقابل مهاجمین بیرونی و توطئه‌ها ایستادگی کرده و در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم این انقلاب کرده است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند.

وی گفت: خوزستان با این سابقه تاریخی درخشان در زمینه‌های مختلف و همه افتخاراتی که داشته و همچنین ظرفیت‌های گسترده و دارا بودن مراکز مهم آموزش عالی، ده‌ها دانشگاه و حوزه علمیه و به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی داشته باشد.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: مردم خوزستان سزاوار این هستند که بهترین خدمت‌ها به آن ارائه شود که متاسفانه برخی مشکلات در آن وجود دارد و باید دست در دست هم دهیم تا برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: همه مسئولین، رئیس جمهور، مجلس و همه دستگاه‌ها و قوه قضاییه مصمم هستند که تمام توان خود را برای مشکلات کشور و خوزستان بکار گیرند و من نیز به عنوان خادم مردم در قوه قضاییه مصمم شدم تا با سفر به این استان و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها که البته در یک سفر یک روزه نمی‌توان همه مسائل را نظاره کرد ولی با گزارشاتی که از قبل تهیه و مطالعه شده تا حد ممکن مشکلات قضایی و مسائلی که توسط دستگاه قضایی می‌توان به کمک بخش‌ها شتافت تا مشکلات برطرف شود را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز