خبرگزاری کار ایران

برای چندمین بار متوالی صورت گرفت؛

تجمع معلمان معترض ایذه‌ای در مقابل آموزش و پرورش+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۵۷

معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان ایذه، برای چندمین بار متوالی طی یک ماه گذشته در حیاط اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صبح امروز مورخ سوم مهرماه ۱۴۰۰ و در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان ایذه به شکل هماهنگ و برای چندمین بار متوالی طی یک ماه گذشته در حیاط اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه دست به اعتراض زدند.

طبق گفته این معلمان، آنان از شرایط حاکم بر اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه، دخالت‌های نماینده مجلس در امور داخلی اداره آموزش و پرورش و موضوع رتبه‌بندی و همسان‌سازی خود ناراضی هستند.

آنها می‌گویند: رتبه‌بندی و همسان‌سازی باید به‌سرعت مورد بررسی قرار بگیرد. کمااینکه متأسفانه دخالت‌های بی‌شمار نماینده مجلس شورای اسلامی منطقه در امور داخلی اداره آموزش و پرورش این شهرستان کار را به جایی رسانده که حتی در اموری مانند جابه‌جایی سرایه دارها نیز ورود می‌کند.

این معلمان خواستار لزوم تسریع در پیگیری اصلاحات در مجلس  و اجرای رتبه‌بندی به‌صورت کامل و پیش‌بینی و تامین اعتبار مکفی برای اجرای کامل رتبه‌بندی و بهسازی شرایط معیشتی و رفاهی طبق بند ۷ کمیسیون آموزش (حداقل ۸۰ درصد هیأت‌علمی) و همچنین درخواست فراهم کردن امکانات برگزاری کلاس‌های مجازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان هستند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز