خبرگزاری کار ایران

نامور خبر داد:

965 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در خراسان شمالی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۵۱

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از افزایش 361 درصدی کشف قرص‌های مخدری در استان خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال 965 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ صادق نامور در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر گفت: در سال جاری کشفیات مواد مخدر صنعتی در استان در مقایسه با پارسال 91 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین  مواد مخدر کشف شده سنتی و صنعتی در استان طی 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه آن 16 درصد افزایش یافته است.

وی اظهارداشت : طی 10 ماهه امسال نیز 2 هزار و ۴۰۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در استان کشف شد که ۳۸۳ کیلوگرم آن توسط نیروی مرزبانی استان کشف شد.

سرهنگ نامور با اشاره به این که در 9 ماه سال گذشته 2 هزار و ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی در استان کشف شده است، گفت: از این میزان  ۳۴۱ کیلوگرم آن توسط نیروی های مرزبانی استان کشف شده بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه با بیان این که در 10 ماهه امسال 18 هزار و 124 عدد قرص مخدری در استان کشف شده است، گفت: همچنین درهمین بازده در سال گذشته 2 هزار و 882 عدد قرص مخدری کشف شده بود.

وی از افزایش 361 درصدی  کشف قرص های مخدری در استان در 10 ماهه امسال خبرداد وگفت: در 10 ماهه امسال 965 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده اند که در سال گذشته 973 نفر دستگیر شده بودند.

وی افزود: در طی 10 ماهه امسال نیز ۱۰ هزار و ۱۷۵ نفر معتاد و ارجاع به مرکز ترک اعتیاد  مراجعه کردند.

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز