خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خبر داد:

رشد 63 درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز 137 شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۹۶۷

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش 63 درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137 در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، 89 هزار و 350 شهروند، از طریق درگاه های 10 گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی 137 ارتباط برقرار نموده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی ادامه داد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 54 هزار و 714 تماس بوده است که نشان دهنده افزایش 63 درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با 137 جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری بوده است.

رمضانی اضافه کرد: در دو ماهه نخست سال 98، میانگین روزانه تماس های شهروندان با مرکز 137حدود 900 مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و 500 نفر رسیده است.

وی گفت: مناطق دو، سه و نه در سال های 98 و 99، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه ای که در سال 98، سازمان های اتوبوسرانی، پارک ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز 137 بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز