خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

بخش خصوصی باید در گمرک مرزی دوغارون فعال‌تر ‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۴۶۹

استاندار خراسان رضوی گفت: مرز و گمرک دوغارون برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد با هم‌افزایی بخش خصوصی و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی، فعالیت این گذرگاه مرزی را به سطحی مطلوب و ایده‌آل برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست بررسی مشکلات مرز دوغارون، افزود: به دنبال این هستیم که در یک بازه زمانی محدود، گمرک دوغارون را به عنوان یک دروازه اصلی اقتصادی استان و شرق کشور ساماندهی کنیم.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های حاکمیتی باید در منطقه دوغارون وظایف خود را به درستی انجام دهند تا با اصلاح و تسریع در فرایندها، زمینه برای فعال شدن بیشتر بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: یک منطقه اقتصادی باید مسلط بر همه بخش‌ها باشد و مدیریتی قوی و منطبق بر قوانین را نسبت به بخش خصوصی به کار گیرد.

نظری با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی گمرک دوغارون بیان کرد: روان سازی، سالم سازی و عدالت محوری را در این مسیر در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها عنوان کرد: اگر خرده اشکالی در جایی وجود دارد که ممکن است زمینه سوءاستفاده‌ای را فراهم کند، باید سازوکار لازم اعم از انسانی، تجهیزاتی و مراوداتی برای جلوگیری از آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز