خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع احمدرضا جلالی در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدوار نیستیم که حکم اعدام موکلم نقض شود/ سه مرتبه اعاده دادرسی دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۲۱۴

وکیل مدافع احمدرضا جلالی گفت: طبق آخرین اطلاعی که دارم آقای جلالی تا هفته گذشته در زندان اوین بودند. اعدامی‌ها را به زندان رجایی شهر منتقل می‌کنند اما بر اساس آخرین اطلاعاتی که تا هفته پیش داشتم آقای جلالی را به زندان رجایی شهر منتقل نکرده بودند.

زینب طاهری، وکیل مدافع احمدرضا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: آقای جلالی سال ۹۵ به اتهام افساد فی الارض بازداشت شد و حکم اعدام توسط قاضی صلواتی صادر  و در دیوان عالی کشور تأیید شد و سه مرتبه اعاده دادرسی دادیم که رد شد و موکلم در حال حاضر با حکم قطعی اعدام در زندان است.

وی با بیان اینکه دیوان عالی کشور معتقد است که موارد نقض حکم وجود ندارد، گفت: حدود سه سال است حکم قطعی صادر شده و اجرا نشده است. قبل از اجرای حکم به خانواده اعلام می‌کنند و آخرین ملاقات تعیین وقت می‌شود.

وکیل مدافع احمدرضا جلالی گفت: امیدوار نیستیم که این حکم نقض شود. من سه مرتبه درخواست اعاده دادرسی دادم اگر راهکاری برای نقض این حکم وجود داشت، این اتفاق تاکنون می‌افتاد با این وجود امیدواریم حکم نقض شود چون موکلم بیمار و تحت درمان است.

طاهری بیان کرد: طبق آخرین اطلاعی که دارم آقای جلالی تا هفته گذشته در زندان اوین بودند. اعدامی‌ها را به زندان رجایی شهر منتقل می‌کنند اما بر اساس آخرین اطلاعاتی که تا هفته پیش داشتم آقای جلالی را به زندان رجایی شهر منتقل نکرده بودند. 

انتهای پیام/
آناهیتا یاوری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز