خبرگزاری کار ایران

دپارتمان تحقیقات و توسعه بازار گروه صنعتی سدید؛

فولادسازان کره‌ای 100 میلیون دلار لوله برای بزرگترین پروژه LNG کانادا را تأمین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۶۴

2 شرکت‌ بزرگ فولادی کره‌جنوبی به نام‌های POSCO و SeAH Steel Corp به طور مشترک 12 هزار تن لوله فولاد ضد زنگ را برای یک پروژه گاز طبیعی مایع در کیتیمات کانادا تأمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، SeAH Steel به شکل جداگانه سفارش 60 هزار تن لوله‌های فولادی کربن جوش داده شده را دریافت کرده است.

همچنین سفارش صد میلیون دلاری درخصوص ترکیبی از این لوله ها، اوایل سال آینده ارائه می شود. POSCO ابتدا صفحات نیمه تمام فولاد ضد زنگ را تولید می‌کند که در ادامه توسط SeAH Steel تبدیل به محصول شده و آماده ارسال می‌شود.

 یکی از دست‌اندرکاران شرکت SeAH Steel در این باره گفت: «ضخامت محصولاتی که سفارش داده‌‌ایم از 6.4 میلی‌متر تا 40 میلی متر است که نیاز به تولید سریع دارند. همچنین برای ما مهم است که یک مهلت زمانی دقیق را اعلام کنیم زیرا این یک پروژه بزرگ است. ضمن آنکه سفارش اخیر به افزایش اعتبار صنعت فولاد کره کمک می‌کند.»

کیتیمات بزرگترین پروژه LNG در کانادا است که 14 میلیارد دلار ارزش دارد. مرحله اول این پروژه شامل راه‌اندازی  2 ایستگاه تولید LNG (گاز طبیعی مایع) است که می‌تواند 13 میلیون تن LNG تولید کند.

 در مرحله دوم که پس ازسال 2024 عملیاتی می‌شود، به تعداد ایستگاه‌های تولید LNG با همان ظرفیت قبلی افزوده خواهد شد.

تقاضای جهانی برای LNG درحال افزایش است که این موضوع تقاضا برای لوله‌های فولادی ضد زنگ را هم بیش‌تر می‌کند. این یک فرصت تجاری امیدوار کننده برای فولادسازان کره‌ای است.

به طور کلی از فولاد کربن درخطوط لوله نفت خام استفاده می‌شود اما LNG به لوله‌ای از فولاد ضد زنگ نیاز دارد که بتواند دمای بسیار پایین را کنترل کند زیرا در صد درجه زیرصفرحمل و منتقل می‌شود.

شرکت گاز کره 15 درصد سهام پروژه کیتیمات را در اختیار دارد و قصد دارد سالانه 700 هزار تن LNG را بین سال‌های 2024 تا 2025 خریداری کند.

این برای اولین بارنیست که این 2غول فولاد داخلی کره‌جنوبی با یکدیگر همکاری می‌کنند. آن‌ها در اوایل سال 2017، برای تهیه 12 هزارتن محصولات لوله برای پروژه Exxon Mobil’s Kearl Oil Sands در کانادا  نیزهمکاری کردند.

منبع: koreaninvestors.com

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز