خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

صیفی‌جات و علوفه دامی شهرستان ابهر با آب فاضلاب آبیاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۴۶

یک منبع آگاه و موثق در شهرستان ابهر خبر از آبیاری صیفی جات و علوفه‌های دامی شهرستان ابهر با آب فاضلاب شهری داد.

آرش عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت نامطلوب استفاده از آب فاضلاب شهری، منطقه گلشهر شهرستان ابهر در استان زنجان، اظهار کرد: کشاورزان صیفی‌کار این شهرستان از آب فاضلاب شهری برای علوفه‌های دامی و  محصولات خود جهت آبیاری استفاده می‌کنند.

کار آفرین نمونه شهرستان ابهر، با بیان اینکه در پیگیری‌های اولیه با در خواست از محیط زیست، منطقه و استان، دادستانی و همچنین پیگیری از مسئولان اجرایی برای عدم  استفاده از آب فاضلاب شهری در این منطقه تلاش شده است که این پیگیری‌های تا به امروز بی‌نتیجه بوده است، گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر از مسئولین اجرایی شهرستان و استان هیچ اقدامی برای مسدودی یا جلوگیری از این مورد مهم در این منطقه یا منطقه شریف آباد ابهر نبوده است.

به گفته وی، در حال حاضر بحث جلوگیری از حمله بیولوژیکی دشمنان خارجی و داخلی دارای اهمیت اساسی در جامعه برای حفظ سلامت افراد جامعه است که با وجود پیگیری مردم مسئولین استان و شهرستان به راحتی با این موضوع بدون هیچ پیگیری و بررسی کار می آیند.

 عبدالملکی، همچنین با اشاره به پیگیری‌های خود از نماینده مردم ابهر، تاکید کرد: مردم به مرحله ای از بلوغ اجتماعی رسیده‌اند که مطالبه گر حقوق شهروندی خود باشند.

  فعال شرکت دانش بنیان شهرستان ابهر، در پایان سخنان خود،  با اشاره به عواقب جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و نگرانی مردم و مسئولین، در کشور، ادامه داد: انتقال مواد شوینده آلوده به مواد شیمیایی خطرناک به بروز سرطان‌های مختلف کمک خواهد کرد که در آینده نزدیک می تواند برای مردم فاجعه به بار آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز