خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی از هفت مغز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۶۱

در طب سنتی امروز خواص درمانی کم نظیری از زعفران کشف شده است. که هر فردی را به مصرف آن ترغیب می کند. این مهم در کنار شیوع کرونا و اهمیت خرید غیر حضوری در این دوران؛ خرید اینترنتی زعفران اصل و سحر خیز را بدل به یکی از خواسته های جدی مخاطبان این محصول کرده است.

جهت خرید اینترنتی زعفران اصبل مشهد (https://7maghz.com/saharkhiz-saffron) روی این لینک کلیک کنید؛ تا درجه یک ترین زعفران های سحرخیز و مصطفوی را به سفره های خوش رنگ ایرانی شما  بیاوریم.

سرگذشت نامه زعفران در دیار پارس

زعفران با نام زرپران از دیر باز جز ادویه های خاص ایرانی بوده است. چندین هزار سال پیش جاده ابریشم یکی از اصلی ترین راه ها برای تجارت انواع کالا و به خصوص ادویه بوده است. خرید و مصرف زعفران، از همان زمان ها به عنوان یکی از پرطرفدار ترین کالا ها، مطرح  بوده است. به گونه ای که در زمان هخامنشیان از طلای سرخ برای تزئین نان و معطر کردن خوراکی ها استفاده می کردند.

این گیاه خوش عطر، آنقدر با فرهنگ مردم عجین بوده است. که  در مراسم و جشن هایی مانند: عروسی برای استقبال از میهمانان زر و زعفران برسر آنها می پاشیدند. و حتی زعفران را همراه مشک و عنبر برای خوش بو کردن فضا دود می کردند. از روزهایی که زعفران برای رسیدن به خواستارانش؛ از جاده های پرتنش و پر مشقت راه ابریشم می گذشت تا امروزکه، خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی به راحتی میسر است. سالهای زیادی می گذرد؛ اما همچنان، سرخی زعفران روح بخش خانه های ایرانی است.

ناب ترین طلای سرخ در خاستگاه آن کدام است؟

بدون شکف اولین مکانی که برای کشت زعفران به ذهنتان متبادر می شود خراسان شمالی است. شهرت این شهر در کشت زعفرانه تاجایی است که مقام اول کشت این محصول را در ایران دارد. و نام زعفران مشهد بسیار شناحته شده است. طلای سرخ دارای خواص بی نظیر انتی اکسیدانی، ضد سرطان، ضد افسردگی و شادی بخش است. و اما نکته ای که وجود دارد، آن است که؛ خواص بی نظیر یاد شده زعفران، تنها در نوع اصل آن یافت می شود.  

برندهای متفرقه نمی توانند این رسالت را انجام دهند. از طرفی، به طبع آنکه کشور ما رتبه نخست صادرات زعفران را دارد؛ کالاهای متفرقه نیز در آن رشد می کند. لذا برای پیشگیری از خرید کالای تقلبی باید برند محصولات اصل را شناسایی کنید. حال این سوال ایجاد می شود که به راستی، بهترین زعفران ایران کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی می تواند بهترین انتخاب باشد. در ادامه به بررسی هرکدام از آنها می پردازیم.

زعفران سحرخیز؛ نامی آشنا

اکنون، کمتر کسی است، که با نام سحرخیز آشنا نباشد. این شرکت در سال 1311 تأسیس شد. و اینک نزدیک به یک قرن از  فعالیت آن می گذرد. توانسته با پی ریزی اصول مشتری مداری و با ارائه محصولات متنوع در بسته‌ بندی‌های گوناگون به یکی از مطرح ترین، برند های زعفران ایران بدل شود.

محصولات سحر خیز متنوع است و انواع زعفران را در بسته های زعفران نیم گرمی سرخیز، یک گرمی، نیم مثقالی، یک مثقالی به فروش می رسد. شما می توانید از طریق خرید اینترنتی زعفران، از نمایندگی های سحرخیز در هر کجای ایران که هستید تهیه کنید. لازم به ذکر است؛ این محصول؛ در سال 1396 از طرف سازمان «نظارت بر غذا و دارو» به‌عنوان واحد نمونه‌ی کشوری برگزیده شد.

زعفران مصطفوی

یکی دیگر از بهترین مارک های زعفران در ایران، زعفران مصطفوی است. که محصولات این برند را نیز می توانید از نمایندگی های آن در سطح کشور تهیه کنید. شرکت زعفران مصطفوی مهر ایرانیان در سال 1388 در شهر مشهد تاسیس شد. ازآنجایی که  کیفیت مناسب، تنوع بسته‌بندی و قیمت خوب را ارائه می داد. خیلی زود زعفران مصطفوی به یکی از پرفروش‌ترین برندهای زعفران در کشور بدل شد.

خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی از هفت مغز

انواع زعفران

پس از انکه با خرید آنلاین زعفرات اصل سحر خیز و مصطفوی آشنا شدید. باید بدانید که زعفران انواع متنوعی دارد که هرکدام از آنها خواص و ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین بنا به کیفیتشان قیمت های مختلفی را نیز دارند.

زغفران سرگل؛ خوش رنگ ترین طلای سرخ

زعفران سرگل؛ از قسمت بالای گل زعفران تهیه می شود. از انجایی که هیچ نخ زرد یا سفیدی در آن یافت نمی شود؛ کاملا سرخ است. به یکی از معروف ترین و پرکیفیت ترین انواع این گیاه بدل شده است. این نوع از پر کیفیت ترین انواع زعفران است به گونه ای که شما با خرید انلاین زعفران سرگل به منبعی غنی از خوش عطرترین و خوش رنگ ترین نوع طلای سرخ دست می یابید.

نگین طلای سرخ

این زعفران مانند نگنی بر طلای سرخ است، که گران ترین نوع زعفران به حساب می آید. طول رشته های این مدل از زعفران اصل، بلند تر از سایر انواع آن است. و در آن سه نخ کلاله به هم متصل شدند و خوشه ای را تشکیل می دهند. که، از نظر زیبایی بصری بسیار خوشایند است. این زیبایی تا جایی است که: تولید زعفران نگین را به یک مهارت دستی و ظریف و دقیق بدل کرده است.

پوشال؛ زعفرانی ارزان قیمت

این محصول؛ در اصل در واقع کلاله گیاهی است که، به انتهای ۱-۳ میلی متر متصل شده است. در انتهای کلاله‌های سه شاخه زعفران، مقداری زردی یا سفیدی به چشم می‌خورد که به شکل پوشال است. همین امر سبب شده است این محصول زعفران پوشال نام بگیرد.

دختر پیچ

بخش زرد حدود ۳۰ و بخش قرمز حدود ۷۰ درصد این نوع زعفران را تشکیل می دهد. نام دیگرآن؛ زعفران دسته است. به آن سبب که؛ رشته‌ای کامل است که قسمت قرمز و زرد رنگ زعفران را با هم دارد. در این مدل کلاله‌های سه شاخه زعفران از بخش سفیدی زعفران (یا همان خامه زعفران) جدا نمی شود. در چینش یک سویه این زعفران؛  خامه‌ها و کلاله‌ها بر روی هم قرار می‌گیرند .اما در چینش دوسویه کلاله‌ها در طرفین  و خامه‌ها در وسط قرار می‌گیرند.

تشخیص زعفران اصل از نوع تقلبی آن

موارد یاد شده می تواند در انتخاب هرچه بهتر خرید آنلاین زعفران اصل سحر خیز و مصطفوی به شما کمک کند. و اما نکته دیگری که وجود دارد آن است. که شما برای مقابله با سود جویانی که این محصولات را به صورت تقلبی ارائه می دهند. بتوانید نوع اصل را از متفرقه تشخیص دهید. راهکار های این تشخیص در ادامه می آید.

توجه به عطر زعفران

طعم بی نظیر زعفران اصل چیزی میان بوی عسل و یونجحه است. تشخیص این عطر کار دشواری نیست. اگر شما تاکنون یک بار عطر بی نظیر طلای سرخ را استشمام کرده باشید. محال است در خرید زعفران این بو فراموشتان شود.

طعم زعفران اصل شیرین نیست

هنگام خرید زعفران مقداری از آن را بر روی انگشتانتان بریزید و طعم ان را بچشید. به هیچ عنوان نباید طعم شیرینی بدهد. این طعم نشان ان اسست که سود جویان برای سنگین تر کردن وزن طلای سره آب و شکر روی ان اسپری مرده اند. طعم اصلی زعفران به تلخی می زند یا بی مزه است.

توجه به رنگ  و شکل ظاهری

رنگ زعفران اصل همانطور که به آن مشهور است ( طلای سرخ) به رنگ قرمز یاقوتی و سرخ است. اما نوع تقلبی آن که مواد زائدی مانند گلرنگ اضافه دارد؛ بیشتر شبیه به زرد است.  که باید از خرید آن حذر کرد. همچنین شکل ظاهری رشته های این گیاه؛ با نوع تقلبی آن متفاوت است. سرشاخه های زغفران اصل به حالت شیپوری و رشته ای است.

سرعت رنگ دهی

معمولا برای دم کردن زعفران اصل باید چیزی حدود 15 دقیقه زمان بگذارید. پس اگر به محض ریختن زغفران در آب رنگ آب عوض شد باید شک کنید که زعفران تهیه شده اصل نیست. همچنین زعفران اصل در آب سرد رنگ نمی دهد.

خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی از هفت مغز

بهترین درگاه برای خرید آنلاین زعفران اصل سحرخیز و مصطفوی کجاست؟

خرید اینترنتی زعفران اصل؛ همیشه یک دغدغه بوده است. چراکه باید به دنبال مکانی بگردید که بتوانید به آن اطمینان کنید. اکنون که از تاریخچه کهن طلای سرخ آگاهی دارید؛ و می دانید زعفران سحرخیز و مصطفوی از بهترین انواع زعفران است. شاید این موضوع برای شما اهمیت بیشتری پیدا کرده باشد.

فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین آجیل هفت مغز به عنوان اولین فروشگاهی که کاملاً بر پایه فروش اینترنتی (آنلاین) فعالیت داشته است. پس از گذشت 5 سال فعالیت درخشان امروزه به یکی از بهترین مراجع برای خرید آنلاین زعفران اصل و مصطفوی بدل شده است.

سایت هفت مغز یکی از بهترین مرکز خرید و فروش زعفران در کشور می باشد. این مجموعه تابحال توانسته است با ارائه کردن محصولات باکیفیت نه تنها رضایت مشتریان خود را بدست آورد بلکه برند خود را به تمام مردم کشور ثابت کند. محصولاتی که در سایت هفت مغز ارائه میشود مطابق با ذائقه و طبع مصرف کننده است و به شکل های مختلفی می تواند نیاز کاربران را برطرف کند. یکی از برترین برندها، زعفران سحرخیز است. شما می توانید برای خرید اینترنتی زعفران مشهد از طریق سایت هفت مغز اقدام به خرید کنید.

منبع مقالات زعفران هفت مغز : https://7maghz.com/saffron-articles

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز