خبرگزاری کار ایران

رکورد شکنی زیر مجموعه «وسدید» در ارسال محصولات تولیدی به کارفرمایان مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۵۴

مدیرعامل پتکو گفت: شرکت دانش بنیان پتکو با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد و با برخورداری از دانش فنی روز، همواره در خدمت صنعت کشور بوده و با تلاش و ممارست طی سالهای اخیر، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ های با تکنولوژی بالا در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، نیروگاهی، معدنی و آب است.

یاسر تاجیک، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید پمپ های بزرگ و توربین آبی (پتکو) در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: شرکت پتکو سابقه درخشانی در طراحی و تولید پمپهای مورد نیاز صنایع مختلف کشور داشته و با ارائه محصولات مختلف و متنوع به صورت سفارشی که نیازمند برخورداری از توانمندی های فنی و مهندسی بسیار بالا است، همواره رویکرد تعمیق ساخت داخل را سر لوحه کلیه فعالیت‌های خود قرارد داده است. به گونه‌ای که هم اینک این شرکت توانمندی طراحی و تولید انواع پمپ های مورد نیاز صنایع کشور را با رعایت آخرین استانداردهای جهانی داشته و از این طریق مانع خروج میلیون ها دلار ارز از کشور در طی سالهای مختلف شده است.

وی گفت: هم اینک سبد محصولات شرکت پتکو شامل طراحی و ساخت پمپهای سانتریفیوژ تحت استانداردهای جهانی مانند                         610 API شامل تیپ های

OH2, OH3, BB1, BB2, BB3, BB4, BB5, VS1, VS4, VS6, VS7  

برای مصارف در صنایع نفت، گاز، پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی، معدنی و خطوط لوله و انتقال آب، طراحی و تولید پکیج های آتشنشانی مطابق با استاندارد NFPA20 و همچنین تولیدکننده توربینهای آبی کوچک زیر ۳ مگا وات از نوع فرانسیس، کاپلان، PAT است. 

تاجیک ادامه داد: برنامه ریزی های مستمر و بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و پرتلاش منجر شده است تا محصولات تولیدی این شرکت همواره با کیفیت بالایی به مشتریان مختلف ارائه شود و در نهایت رضایتمندی مستمر کارفرمایان مختلف را در طی سالهای مختلف به همراه داشته است.

وی در خاتمه اظهار کرد: در همین راستا شرکت پتکو در مورخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ و طی یک هفته کاری درخصوص تست نهایی و بسته بندی، رکورد جدیدی را در ارسال محصولات مختلف به کارفرمایان از خود بر جای گذاشت و با ارسال ۹ عدد الکتروپمپ سری CP مربوط به پروژه طرح توسعه پالایشگاه آبادان، ۱۵ عدد الکترو پمپ شامل سری های VDL, VLTP و BT5 مربوط به پروژه NGL 3200 و کلیه ساپلای سیستمهای مرتبط به همراه تجهیزات جانبی؛ موفق شد محصولات مد نظر را به کافرمایان محترم جهت بهره برداری ارسال نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز