خبرگزاری کار ایران

پاکشو لبخند را بر لبان کودکان کار نشاند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۵۰

گروه صنعتی پاکشو هم‌زمان با روز جهانی مبازه با کار کودکان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری جمعیت طلوع‌بی‌نشان‌ها به کودکان کاری که روزهای خود را در چهارراه‌های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به سختی شب می‌کنند، یک بسته‌ی ویژه (شامل یک شاخه گل، کتاب داستان مصور، شامپو گلرنگ، ماسک و یک وعده غذای گرم) اهدا کرد.

این اقدام پاکشو با هدف توجه ویژه‌ به آینده سازان، اهمیت ترویج مطالعه و حق بازی برای تمام کودکان با مشارکت در پویش «کودکان شهرم» جمعیت موسسه طلوع بی‌نشان‌ها اجرا شد.

در این پویش هر ۵ شنبه یاوران طلوع به پخش یک وعده غذایی یا خوراکی و بازی با کودکان کار در چهارراه‌ها و سطح شهر تهران می‌پردازند تا از این طریق با ایجاد رابطه دوستانه و جلب اعتماد آن‌ها به ارزیابی شرایط و آسیب شناسی محلات و خانواده‌هایشان اقدام کنند.

این بار نیز با همکاری پاکشو و با اهدای بسته‌ی ویژه از جمله شاخه گل که همواره در فرهنگ‌های مختلف نماد محبت و عشق‌ورزیست و اما حالا شاید برای بسیاری از این کودکان  تنها به ابزار کارشان بدل شده است و کتاب داستان مصور که یادآور حق مطالعه و داشتن اوقات فراغت کودکان است،  لبخندی از شور و امید برلبان کودکان سخت‌کوش کار خلق شد.

پاکشو لبخند را بر لبان کودکان کار نشاند

گروه صنعتی پاکشو پیش از این نیز در راستای یاری‌رسانی به هموطنان در شرایط سخت، از طریق اهدای 10 هزار کوله‌پشتی  حاوی لوازم التحریر به مناطق صفرمرزی، اهدای اقلام بهداشتی و شوینده به مراکز خیریه و ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها، همکاری با یونیسف و تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز این سازمان، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مدرسه شهید صدوقی در روستای غنی‌آباد ورامین و اهدای اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه کاپشن و لوازم‌التحریر و هدیه به دانش‌آموزان مدرسه شهید مفتح روستای اسلام آباد شهرستان ورامین به ایفای مسئولیت اجتماعی خود پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز